Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 går det ann? hvem handler der aaa??? sjekk de klærne. sånne dårlige klær som tanta mi har.
Vendie Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 går det ann? hvem handler der aaa??? ← Tjaa, tanta di for eksempel?
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 Tjaa, tanta di for eksempel? ← hei tante. er du her oxo? hvorfor handler du der??
Gjest Fjellsippa Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg synes de har mye fint undertøy på Lindex, og kjøper det der. Synes ellers at de hadde finere klær der for noen år siden. De siste årene har jeg ikke kjøpt annet enn undertøy der.
Gjest gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 jeg har kjøpt sokker og undertøy der, pluss noen skjerf, votter og belter. ellers så finner jeg ikke mye klær egentlig. men synes ikke at klærne er stygge for det. noen helt hvite tskjorter har jeg kjøpt da.
Gjest allium Skrevet 1. oktober 2006 #8 Skrevet 1. oktober 2006 Nei, det ingen som handler der. ← Nemlig. Butikkene står der bare til pynt.
Frk Doodad Skrevet 1. oktober 2006 #9 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg handler der....iiiiiikk, nå er vel ryktet mitt spolert for alltid Handler Barneklær Strømpebukser, sokker Dill & dall (hårting, belter, votter, lue +++) Og innimellom kan jeg finne en genser eller topp som er bra, gjelder bare å lete litt godt
Malama Skrevet 1. oktober 2006 #10 Skrevet 1. oktober 2006 Handler i alle fall stay-ups der. Og tidvis undertøy. Klesavdelingene finner jeg ikke så ofte noe i nei, men der er jeg somregel helle rikke (der jeg handler på lindex er undertøy og strømper i en egen butikk, og "vanlige klær" i en annen etasje av senteret, så jeg går bare på "undertøyslindex" jeg)
Gjest Frk. Grønn Skrevet 1. oktober 2006 #11 Skrevet 1. oktober 2006 Handler undertøy, sokker/strømpebukser, kroppspleie/make-up, belter, skjerf o.l der, men som så mange andre sier, så finner jeg ikke noe særlig i klesavdeling
Gjest Norwegian Blue Skrevet 1. oktober 2006 #12 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg kjøper og mye sokker og undertøy der. Men ser ikke på klær engang, vet ikke helt hvorfor, mens syntes ikke de har så mye utvalg uansett.
Gjest Tanita Skrevet 1. oktober 2006 #13 Skrevet 1. oktober 2006 De har bedre kvalitet på undertøyet der enn H&M iallefall... Så ja, jeg handler der.
Gjest Gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #14 Skrevet 1. oktober 2006 Shoppingsenteret jeg ofte er innom har en ganske fin Lindex-butikk, så jeg stikker ofte innom der og titter. Hender jeg finner noe der også! (kanskje jeg er litt tantete i stilen :klø: )
Najs Skrevet 1. oktober 2006 #15 Skrevet 1. oktober 2006 Har vel kanskje kjøpt noen skjerf og hansker der en gang i tiden, men er sjelden jeg er innom der. Føler ikke heelt at jeg er i målgruppa deres. Men noen må jo nødvendigvis handle der...
FashionySara Skrevet 1. oktober 2006 #16 Skrevet 1. oktober 2006 Handlet aldri annet enn undertøy der før, men nå i det siste har jeg faktisk kjøpt en del, belter, vesker, skinnhansker og faktisk noen topper og en bukse (slim fit-rette ben) ..sokker og strømper+ undertøy(seff).. I min vennegjeng hadde vi tidligere fordommer mot butikker som Lindex, cubus..kapphal men må si at de faktisk er borte..(kapphal er jeg aldri innom..). Og jeg er ikke tantete i stilen i det hele tatt..driter i hvor jeg handler så lenge jeg synes det er stilig. Finner sjeldent et helt antrekk i EN butikk..det handler om å kombinere osv.. Har en del venner som jobber innenfor "motebransjen"(media-stylister osv), som aktivt bruker Lindex og Cubus nå for tiden..
*Butterfly* Skrevet 1. oktober 2006 #17 Skrevet 1. oktober 2006 Handler mest votter, skjerf, sokker og slike ting på Lindex. Kjøper ikke mye klær der, men det betyr ikke at jeg synes det er stygt. Er jo masse fint på Lindex.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #18 Skrevet 1. oktober 2006 det er greit at disse butikkene har bedret seg, men jeg synes fortsatt butikkene (og da spesielt kapphal ) er veldig rotete og uoversiktelige, pluss at utvalget er veldig varierende fra butikk til butikk. Cubus på oslo city er jo kjempeliten!
Musemor Skrevet 1. oktober 2006 #19 Skrevet 1. oktober 2006 Undertøy og litt barneklær er det jeg handler der..
FashionySara Skrevet 1. oktober 2006 #20 Skrevet 1. oktober 2006 Handler mest votter, skjerf, sokker og slike ting på Lindex. Kjøper ikke mye klær der, men det betyr ikke at jeg synes det er stygt. Er jo masse fint på Lindex. ← Lindex på Karl Johan er den nye butikken deres...kjempefin butikk som er lys og åpen med moderne innnnnredningggggggggggggggggggggg. ! Cubus på oslo city er jeg så og si ALDRI innom..sinnsykt rotete og uoversiktlig..de har jo triumph der..men er jo ikke mulig å finne frem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå