Gå til innhold

Er Hotel Cæsar slutt fredager?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå når "Skal vi danse?" går på Tv2, blir det ikke Cæsar på fredager. Tror det kommer tilbake når "Skal vi danse?" er ferdig. TROR jeg altså..

Endret av *Butterfly*
Skrevet

Tåpelig! TV2 kunne ha latt Skal vi danse begynne senere! Mange gleder seg til Hotel Cæsar!

Skrevet

De klarte jo fint å sende begge deler forrige sesong, så synes det er litt rart igrunn.

Men kanskje det kun er sånn nå i begynnelsen? Er jo mange par som skal danse, noe som da tar lenger tid. Kanskje de begynner med Hotel Cæsar igjen når det er færre par igjen og at de rekker det ved å begynne klokka åtte. Når det var mange med i Idol for eksempel, sendte de jo også en sending som varte 1,5 time om jeg ikke tar veldig feil.

Skrevet

Forrige runde av skal vi danse varte ihvertfall alle programmene i 1,5 time. De klarte å draaaaa det ut til og med med bare 2 par igjen :roll:

Skrevet
Forrige runde av skal vi danse varte ihvertfall alle programmene i 1,5 time. De klarte å draaaaa det ut til og med med bare 2 par igjen :roll:

Ok, trodde det bare var 1 time jeg. Hvordan greide de å få det til å vare så lenge? :overrasket:

Skrevet
Ok, trodde det bare var 1 time jeg. Hvordan greide de å få det til å vare så lenge?  :overrasket:

Tommy Steine: bla-bla-bla bla-bla-bla :ler:

Han hadde sikkert klart 2 timer også han!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...