Gå til innhold

Sambo kjenner sammentrekninger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 39 år og har aldri hatt orgasme. Eks sambo trodde jeg fikk det, for han kunne kjenne masse sammentrekninger når det var som best for meg. For min del kjentes det ut som like før, men at jeg ikke nådde toppen. Etterpå følte jeg meg ikke tilfredsstilt men var på en måte "ferdig". Det samme gjelder når jeg onanerer selv. Får masse sammentrekninger med føler meg over hodet ikke tilfreds når jeg er ferdig. Ferdig betyr at jeg ikke klarer å fortsette mer. Eksen og jeg eller bare jeg har prøvd både vibrator og det ene med det andre i tillegg, men jeg kommer liksom ikke lenger. Skikkelig frustrerende. Noen som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Gjest Rilokiley
Skrevet

Jeg har det sånn. Noen ganger er det orgasmen, og noen ganger kommer det en ekstra liten "eksplosjon" på toppen igjen (særlig ved oralsex)..

Gjest Gjest_Kvinne_*
Skrevet

Jeg kan komme bare ved onanering eller ved oralsex. Har aldri fått vaginal orgasm.

Skrevet

Jeg pleier å ha det slikt av og til.

At det liksom ikke kommer en topp, det bare er over uten at man merker "det deilige". Det er kjipt og frustrerende når det skjer. Men hvis det skjer pleier jeg å ta en gang til, eller få kjæresten min til å gjøre det engang til :) Og hvis ikke da heller, pleier det som oftes å være "alle gode ting er 3" :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...