Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 20. oktober 2006 #21 Del Skrevet 20. oktober 2006 Vi får ein liten gut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BayliZ Skrevet 23. oktober 2006 #22 Del Skrevet 23. oktober 2006 Tenkte vi kunne lage en oversikt over når vi skal på ultralyd! Mars: marthepia- 2. oktober Xania- 9. otober abelille- 10. oktober Burpen- 12. oktober Shabana- 12. oktober Arwen- 19. oktober ¤Ronja¤- 20. oktober BayliZ - 20 . oktober April: Rioja - 31 oktober Minnie27- 6. november Fru Fomle- 6. november Iselin22- 10. november Eiline - 14. november Mumitrollet- 15. november Scorpina - 21.november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 31. oktober 2006 #23 Del Skrevet 31. oktober 2006 Da er UL unnagjort, og det var ingen tvil... Vi får en liten gutt!!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 31. oktober 2006 #24 Del Skrevet 31. oktober 2006 Gratulerer med gutt Rioja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 6. november 2006 #25 Del Skrevet 6. november 2006 Her blir det . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 6. november 2006 #26 Del Skrevet 6. november 2006 Åååå! Nå er det ikke mange dagene til jeg skal på ultralyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 10. november 2006 #27 Del Skrevet 10. november 2006 Der var UL-unnagjort og vi vet fortsatt ikke om vi venter en gutt eller ei jente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 22. november 2006 #28 Del Skrevet 22. november 2006 UL tatt i i går, 21. november. Jordmor var ikke 100% sikker, men hun trodde at det muuuligens lå ei lita jente der inne og "svømte" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 22. november 2006 #29 Del Skrevet 22. november 2006 Er litt misunnelig paa dere som faar vite kjoenn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 22. november 2006 Forfatter #30 Del Skrevet 22. november 2006 Er litt misunnelig paa dere som faar vite kjoenn... ← Jammen HH, jeg har jo sagt at du får jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 22. november 2006 #31 Del Skrevet 22. november 2006 Jammen HH, jeg har jo sagt at du får jente ← Ja, da sier vi det! Har en liten magefoelelse paa at det er jente, og jeg synes flere har tippet jente enn gutt. Saa jeg er faktisk ganske innstilt paa jente. Men jeg skal nok bli kjempeglad for en liten mammagutt ogsaa! (Men jenteklaer er jo saa utrolig nusselige! Saa jeg SKAL ha en jente en gang! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 22. november 2006 #32 Del Skrevet 22. november 2006 Så ikke legen noe sikkert da når du var på Ul Holly?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 22. november 2006 #33 Del Skrevet 22. november 2006 Fikk bare en ul, i uke 13. Da var det visst for tidlig aa si. Uansett forteller de visst ikke hva kjoennet er her borte av prinsipp. Mannen min er storfornoeyd med aa ikke vite, og det er jo litt (eller veldig!) spennende aa ikke vite, men jeg er saa utaalmodig at jeg helst skulle ha visst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie27 Skrevet 22. november 2006 #34 Del Skrevet 22. november 2006 Vi vet heller ikke kjønn, men det er et bevisst valg. Må innrømme at jeg er nysgjerrig, men det er noe med det å ikke vite også.... Spennende er det Et ekstra spenningsmoment ved fødselen; gutt eller jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 5. desember 2006 #35 Del Skrevet 5. desember 2006 I dag har vi vært på ny UL og fått vite at vi venter en ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #36 Del Skrevet 6. desember 2006 Gratulerer meg i magen! Ser ut til å bli en "rosa" vår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 7. desember 2006 #37 Del Skrevet 7. desember 2006 Oi så mange jenter-bebiser som kommer! Holly Hobbie: Jeg vet om ei som har 5 eldre brødre, for mamman hennes skulle også ha ei jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 7. desember 2006 #38 Del Skrevet 7. desember 2006 Oi så mange jenter-bebiser som kommer! Holly Hobbie: Jeg vet om ei som har 5 eldre brødre, for mamman hennes skulle også ha ei jente! ← 5!! Det er mange barn, da! Litt for mange for meg, tror jeg! Kjenner flere par som har tre gutter, foroevrig. De fikk vel nok aa styre med og tok ikke sjansen paa en fjerde gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 7. desember 2006 #39 Del Skrevet 7. desember 2006 Oi så mange jenter-bebiser som kommer! Holly Hobbie: Jeg vet om ei som har 5 eldre brødre, for mamman hennes skulle også ha ei jente! ← Min bestemor fikk 7 jenter før hun endelig fikk min far! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå