Gjest Gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Hei, jeg fikk akkureat låne en fantastisk bok av ei venninne som omhandler temaet mobbing. Den vil jeg absolutt anbefale til alle som har hatt en litt "tøff" start på livet. Jeg kjente meg igjen i mye av det han skrev. Det beste av allt er at denne boken legger vekt på det å gå videre.. Jenny heter boken, og Jonas gardell har skrevet den. Den vil jeg absolutt anbefale. Noen som har lest den?
Gjest gjest1 Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 "Jenny" er aldeles trist og nydelig skrevet. Hvis du vil lese mer om Jenny og Juha, så kan du lese "En komikers oppvekst" og "En ufo gjør entre" av samme forfatter. Her følger man de to barneskolen og på ungdomsskolen. Veldig godt skrevet, og Gardell har en fantastisk måte å fortelle på. Selv har jeg sett ham når han hadde show her i Oslo, og jeg hører stemmen hans mens jeg leser. Det gjør det hele enda mer sårt, for jeg synes han er virkelig flink som forteller, både på papiret og på scenen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå