Gå til innhold

Helsevesenet....

Fremhevede innlegg

Gjest bamsemums
Skrevet (endret)

Legevakten i Oslo har jeg dårlig erfaring med, en operasjon hos de førte med seg både det en og andre av smerter og stoooore feil. Men ellers i det private og Ullevål sykehus er jeg veldig fornøyd med.

Jobber selv i helsevesnet så dette var en interessant tråd! ;)

Endret av bamsemums
Videoannonse
Annonse
Gjest StoreSky
Skrevet

Har selv vært innlagt på sykehus som barn (haukeland sykehus i bergen) -positiv opplevelse.

Fastlegen min er god, samme som min datter har.

DPS - positiv opplevelse

Legevakten, litt ymse opplevelser med (oslo). Men skjønner jo at når symptomene er diffuse så er det ikke så lett å stille noen diagnose. Men burde kanskje være flinkere til å si ifra at man burde få fastlegen til å henvise til spesialister?

Legevakten var fantastiske nå i denne uka da jeg dro dit med en alvorlig syk unge! Fikk øyeblikkelig hjelp, medisiner, så sendt til ullevål (barnesenteret) der det var utrolig flinke, snille, omsorgsfulle leger og sykepleiere!! Fikk all hjelp vi trengte, masse informasjon, skal på oppfølging, etc.

Så hvis noen kjenner leger/sykepleiere på barnesenteret, så hils fra meget fornøyd familie!! (en liten astma-pasient som fikk alt hun trengte og masse omsorg)

MEN! ser at en del klager over å ikke få hjelp på legevakten. Husk at legevakten er for AKUTT sykdom, ikke først og fremst forkjølelse, influensa og sånt som kan vente til neste dag, når fastlegen er åpen. Jeg er glad for at barn/voksne som er AKUTT syke får først hjelp, så får de andre vente.

Har selv ventet fordi jeg som voksen, har hatt ørebetennelse, bronkitt, etc. Noe som ikke er livstruende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...