Gjest Gjest_Flisa_* Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg vet at den øyenskyggebasen fra art deco er god, men den kan jeg ikke bruke fordi at jeg får eksem av den. Har hørt at den fra guerilain kan være bra???? noen som vet om den har mye parfyme i seg??? er så ømfintlig i huden....
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Den ubestridte ener når deg gjelder øyenskyggebaser er vel: Urban Decays Primer Potion. En god nummer 2 og mye lettere å få tak i er: Lumenes Eyeshadow Primer. Denne kan kjøpes på de fleste parfymerier som fører Lumene og koster ca 130kr.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 artdeco!!! Har brukt den i mange år . Er kjempebra og billig!!
Gjest gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 artdeco!!! Har brukt den i mange år . Er kjempebra og billig!! ← Hun sa akkurat at hun ikke tålte den.
Gjest Gjest_Flisa_* Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Nei desverre den basen fra artdeco tåler jeg desverre ikke, fikk eksem, å den svir på meg, men den var god da. Så nå skal jeg finne meg en annen...
Gjest Gjest_Flisa_* Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 Når jeg skriver at den var god så mener jeg at skyggene satt godt med den basen, så det var synd at jeg ikke tålte den.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #7 Skrevet 1. oktober 2006 Den ubestridte ener når deg gjelder øyenskyggebaser er vel: Urban Decays Primer Potion. En god nummer 2 og mye lettere å få tak i er: Lumenes Eyeshadow Primer. Denne kan kjøpes på de fleste parfymerier som fører Lumene og koster ca 130kr. ← Urban Decay sin har jeg veldig lyst på. Forøvrig er jeg veldig fornøyd med MAC paints; det er kremøyenskygger som jeg bruker under pudderøyenskyggen og som gjør at sistenevnte holder seg mye lenger på.
Gjest Fliss Skrevet 1. oktober 2006 #8 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg bruker Elisabeth Arden sin EyeFix - den er fantastisk god. Og selvom den kanskje er dyr, så er den veldig drøy, man bruker jo bare en liten dråpe hver gang.
FashionySara Skrevet 1. oktober 2006 #9 Skrevet 1. oktober 2006 e3r så merkelig..øyenskyggene sitter alltid lenge på meg..(så lenge jeg trenger det..en hel dag gjerne)..og har aldri brukt base..har lært noen puddertriks av en veninne dog..
Gjest Deception Skrevet 1. oktober 2006 #10 Skrevet 1. oktober 2006 Er alle øyeskyggebaser så seige? Artdeco sin gjør jo at skyggene sitter, men jeg synes det er så vanskelig å duse dem ut og få fine overganger når jeg bruker den. Noen annen har jeg hittil ikke orket å kjøpe, men vurderer UD sin.
Gjest Gjest_Flisa_* Skrevet 2. oktober 2006 #12 Skrevet 2. oktober 2006 Men er det noen her som har prøvet Guerlain sin øyenskygge base? Har hørt at den skal være god, erfaringer?
Gjest Gjest_una_* Skrevet 2. oktober 2006 #13 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har kun prøvd Lumene sin øyenskyggebase, men den er helt SUPER altså! Kan jobbe åtte timer i strekk som servitør, og øyenskyggen sitter perfekt når jeg kommer hjem! Anbefaler den virkelig, koster bare litt over hundrelappen også
Karamba Skrevet 2. oktober 2006 #14 Skrevet 2. oktober 2006 Er alle øyeskyggebaser så seige? Artdeco sin gjør jo at skyggene sitter, men jeg synes det er så vanskelig å duse dem ut og få fine overganger når jeg bruker den. Noen annen har jeg hittil ikke orket å kjøpe, men vurderer UD sin. ← Synes også der er utrolig seig. Brukte den før, men sluttet pga dette... Har ikke funnet noen god erstatter.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #15 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg bruker Guerlain sin, og er veldig fornøyd. Ikke seig, og lett å duse ut øyenskyggene.
onyx Skrevet 2. oktober 2006 #16 Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Jeg har kjøpt en crem/beige øyenskygge fra MAC, som ifølge ekspedistrisen var en utmerket base/primer. Har ikke fått testet så langt, men den er på tube og har en nydelig konsistens. Endret 2. oktober 2006 av onyx
Gjest Malina Skrevet 2. oktober 2006 #17 Skrevet 2. oktober 2006 Synd du ikke tåler ArtDeco for den er god- selv om den lukter litt mannedusjsåpe,eller noe sånt. Jeg har prøvd Lumene sin,jeg også. Og det er faktisk ganske grei- og billig! Ellers har jeg ingen andre erfaringer. ArtDeco er favoritten min,så det blir til at jeg kjøper det gang på gang...
Colargol Skrevet 2. oktober 2006 #18 Skrevet 2. oktober 2006 e3r så merkelig..øyenskyggene sitter alltid lenge på meg..(så lenge jeg trenger det..en hel dag gjerne)..og har aldri brukt base..har lært noen puddertriks av en veninne dog.. ← Samme for meg også, de sitter bra og leenge uten base under. Jeg bruker kanskje litt pudder og/eller litt concealer hvis jeg vil at fargen skal bli sterkere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå