Gjest Barbro Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Er det noen der ute som har tips til en god øyenbrynsblyant å annbefale meg, en som sitter godt og har en fin farge er vel det viktigste?
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg ville hoppet over blyanten å gått rett på I.Ds øyenbrynspudder. Det ser veldig naturlig ut og kommer i mange forskjellige farger.
Gjest Blanca Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 Du vil få et bedre og mer naturlig resultat med brynspudder. Selv bruker jeg et sett fra Chanel, men Shiseido har også et som er veldig bra.
Gjest gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg bruker Superfine Liner fra Clinique, i fargen "soft brown". Jeg farger ikke selve hårene med den, siden jeg er fornøyd med den brynfarga jeg har, men jeg bruker den til å fylle ut enkelte magre områder. Den er veldig tynn, og dermed lett å sikte og jobbe med.
Gjest Tweek Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har farger øyenbrynene mine (siden man ikke kan se dem hvis ikke) Og så bruker jeg øyenbryns blyanten fra hm som fyller på farge bare er veldig fornøyd med den faktisk. Men uansett burde du farge dem permanent, hvis ikke ser det uanturlig ut syntes jeg uansett
Gjest Norwegian Blue Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 Har blyant, øyenbrynspudder og gele fra H&M og er egentlig fornøyd med alt sammen. Farger i tillegg øyenbryna mine som Tweek.
Gjest gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #7 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg bruker det øyenbryns-kit'et fra Model&co, der er det både farget gele, pudder, pinsett og "former" Skjønner ikke hvordan jeg greide meg uten før jeg...
minemor Skrevet 1. oktober 2006 #8 Skrevet 1. oktober 2006 Farger og bruker også øyebrynskittet til Elisabeth Arden.... Veldig naturlig til mine bryn
Salt Skrevet 1. oktober 2006 #9 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg farger brynene mine hos hudpleier, men i den "er på tide å komme seg av gårde for å farge, men har ennå ikke fått gjort det"-fasen bruker jeg øyenbrynsskyggen fra Shiseido. Denne er super!
Gjest gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #10 Skrevet 1. oktober 2006 Bruker øyenbrynsskygge, synes det blir mye bedre enn blyant. Det blir mer naturlig og mykere. Bruker en trefarget en fra Make Up Store. Svært fornøyd.
Gjest Tweek Skrevet 1. oktober 2006 #11 Skrevet 1. oktober 2006 Men blir ikke det som pudder? At man ser "pudderkornene" på øyenbrynene?
Champagnepiken Skrevet 2. oktober 2006 #12 Skrevet 2. oktober 2006 Har brukt både brynpudder og blyant. Er enormt fornøyd med øyenbrynsblyanten fra Guerlain (Divinora, mener jeg å huske). Den er myk og har innebygd brynbørste, så det ser veldig naturlig ut.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 2. oktober 2006 #13 Skrevet 2. oktober 2006 Men blir ikke det som pudder? At man ser "pudderkornene" på øyenbrynene? ← Nei. Ikke med mitt i alle fall. Har også Elisabeth Arden sitt. Koster rundt 90 kr på Strawberrynet for tida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå