Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Er det noen som har ett fornuftig svar til meg. :(

Jeg var på toalettet og når jeg skulle tørke meg så var det blankt slim med litt rosa blod i det... hjeeelp.. er det ett tegn på en abort??? Noen som har opplevd det? Har ingen spesielle smerter... :o

Klem fra

*trulte* 6+1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp - hadde det flere ganger i løpet av de første 6 ukene av svangerskapet. Jeg ble lett hysterisk, og snakket med leger og jordmor, men alle kom med det samme svaret; "Hvis du ikke har smerter, og det ikke kommer massevis av friskt blod, så er det ikke noe å bekymre seg over." Det kan bare være en liten rift som gjør dette. "Spotting" tror jeg de kalte det, og det var heeelt normalt........

Det gikk hvertfall over på meg, og småtten har det så fint nå atte :)

Skrevet

Nei, dette trenger du ikke bekymre deg for. Det trenger ikke bety noe. Så lenge du ikke har smerter, og ikke blør veldig mye, bør alt være greit.

Selv hadde jeg svært kraftige blødninger i uke 7. Like kraftig som en mensblødning, men den varte bare i ca 12 timer. Det var også helt OK tro det eller ei. Men jeg skjønner godt at du er bekymret, det blir vi vel alle. Ha fremdeles lys brun utflod nå, 2 uker etter.

Prøv å ikke tenke for mye på det, og ikke stram magen for å "holde" igjen (det skjer ofte ubevisst i slike situasjoner).

Lykke til!!!

Klem fra

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er i uke 10 og oppdagen tidligere i dag samme symptomer som deg.

Jeg dro hjem fra jobb og går nå bare å slapper av.

Håper det ikke er noe å bekymre seg for, men en blir jo litt engstelig likevell da.

Hadde også litt blødninger med de to andre svangerskapene og begge de barna lever i beste velgående, så jeg håper dette går bra.

Det kan også være at bloårene i livmorhalsen sprekker slik at en blør litt og det er veldig vanlig.

Vi får begge håpe det går bra!!

Klem

Skrevet

Tusen takk for svarene...

Jeg sto opp tidlig for å sjekke svar før jeg gikk på jobben... Nå føler jeg meg myyyye bedre. Har ikke hatt noe vondt i det hele tatt.

Er det noen sm vet om det bruker å være svømming gor gravide her i oslo?

Klem fra

*trulte* 6+2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...