Skravla Skrevet 19. januar 2003 #1 Skrevet 19. januar 2003 Kan noen hjelpe??? Jeg har en Sony DEJ613 CD walkman. Dessverre kan jeg ikke finne bruksanvisningen. Mitt problem nå er at i displayet øverst til høyre står det med liten skrift AVLS. Batteriene ble utladet i går kveld og den lå til i kveld. Da startet jeg laderen og fikk etter 5-10 minutter melding om at batteriet er fullt. Tok ut batteriene og satte dem inn igjen. Da ladet den til indikatoren viste fullt batteri. Imidlertid så kommer meldingen i displayet AVLS, og jeg får ikke skrudd volum høyere enn 3. Jeg kan bruke den, men er redd den blir ødelagt så jeg tørr ikke bruke den før jeg får løst problemet. Har noen et forslag til løsning?
*Lisa* Skrevet 22. januar 2003 #2 Skrevet 22. januar 2003 Hei Mener bestemt å huske at AVLS er en volumkontroll-funksjon, som er laget for at man ikke skal få blåst ut ørene hvis man har innspillinger med forskjellig volum. Denne kan du slå av og på inne i menyen et sted... Selv om jeg ikke har samme som deg, har ihvertfall min bærbare Sony en sånn funksjon. Dette har nok ingen sammenheng med ladeproblemene, og det er ingen fare for at du skal ødelegge den. *Lisa*
Skravla Skrevet 22. januar 2003 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2003 Hei Lisa Takk for svar. Jeg var litt utolmodig og sendte en mail til Sony NOrge. Fikk svar derfra slik at problemet er løst. Det var en liten knapp ved batteriet. Vet ikke hva den gjør men virket i hvertfall på volum hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå