Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en elsker i ca et år, egentlig har jeg vel alltid ønsket meg noe mer, men det er ikke aktuelt. ( han er ikke gift)Tror jeg har blitt vel klengete i det siste.

Og i natt har jeg sendt sånn ca maaange mld. som han ikke har svart på. Ikke noe kjærlighetserklæringer. Bare sånne som at vi er her og her, våken? osv.

så hva gjør jeg nå? ringer ham i morgen og forklarer at jeg legger mer i det enn han og at det frustrerer meg. ( ikke sånn grine samtale)

Eller gjør ingenting.

Vil gjerne om en stund ha et vennskapelig forhold tl denne mannen. Og vil overhodet ikke etterlate et inntrykk av desperado dame. selvom det garantert er det han tenker nå.

så jenter, hva gjør jeg her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringe å forklare at du hadde fått litt for mye drikke og derfor ikke helt tenkte over at du skrev så mange meldinger?

Skrevet

ikke gjør noen verdens ting!

Lat som om det er den naturligste ting i hele verden..

Du har ikke gjort noe galt,ikke noe du skal forsvare dette..

Du er ikke den første og ikke den siste som gjør det der;)

sånnt skjer,ferdig med det.

:)

Skrevet (endret)

Huff ja, han må vel tåle det.

men arrgh nå er jeg desperat kvinne uten kontroll :murvegg: Og jeg vil være kul dame med kontroll i bøtter og spann :kjempesinna:

Guud hvorfor har ikke telefoner en eller annen fyllekontroll :frustrert: Eller sånne som meg bare ørlite impulskontroll. Er det for mye å forlange kanskje!

Endret av Fibi
Skrevet

Hehe, trøst deg med at du er ikke den eneste...

Men man glemmer sånt..

Dreit meg max ut med en kar jeg styra med på nyåret, min oppførsel i fylla gjorde at han ikke ville mer, og jeg plaget han nok endel i fylla etterpå... Men nå er han like keen som før igjen...

Bar gi han litt tid og slett nr hans for en periode eller noe

Skrevet
Huff ja, han må vel tåle det.

men arrgh nå er jeg desperat kvinne uten kontroll :murvegg:    Og jeg vil være kul dame med kontroll i bøtter og spann  :kjempesinna: 

Guud hvorfor har ikke telefoner en eller annen fyllekontroll :frustrert: Eller sånne som meg bare ørlite impulskontroll. Er det for mye å forlange kanskje!

Dette var utrolig søtt sagt.

Du ER kul dame - bare ved å skrive dette!

Kjempeklem fra meg :)

Skrevet

Ååå jeg føler med deg!! :ler: Jeg har gjort det samme selv etter alt for mye å drikke samt en påfølgende hjernerystelse. Sendte maaaaange mld og ringte utrolig mange ganger og snakket bambus :overrasket: Han måtte skru av lyden til slutt....

OH MY GOD så flau jeg var dagen etterpå da jeg sjekket inn og utboksen!!! Men han var ikke sint eller noe. Han ble mest bare forskrekket over å høre om hodeskaden og sikkert litt letta over at oppførselen hadde en forklaring :ler::roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...