Malama Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg satte meg til for kjolesurfing igjen, og tenkte jeg skulle se tilbake på de kjolene jeg hadde linket til i dagboken min tidligere, for å se litt hva jeg tenkte da sammenlignrt med hva jeg likte i går da jeg fant noen andre. Men jeg får ikke opp siden/linkene i det hele tatt. Slik var det i går også, og en gang tidliger ei uka (men akkurat første gangn antok jeg det bare var helt midlertidig et lite problem, men det gir seg jo ikke) Hr siden blitt borte? Flyttet? Eller er det bare meg som har problemer?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Ser ut til at de har lagt ned butikken
Malama Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2006 Kan det stemme? JEg håpt jo at de bare hadde midlertidige problemer, evt flyttet siden eller noe, men er de helt borte? Vel, andr forslag til stooooore samlinger av kjoler der jeg kan søke mellom mange ulike designere da? Jg vil gjerne se hv som finnes, uten å binde meg opp mot et merke... Bare se, drømme, fantasere, sikle, kall det hva du vil, jeg er på brudekjolejakt, på et veldig tideig stadie...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå