Gå til innhold

Footless istedetfor strømpebukser?

Anbefalte innlegg

Gjest Scarlett_01
Skrevet

Fikk helt dilla på footless etter en tur til London i januar 2005. Så noen i en butikk, og kjøpte med meg 8 par både "hudfarvede", mønstrede, tykke og tynne sorte.

I motsetning til tights, slutter ikke footless ved leggen, men ender opp under anklene, i en diskrèt og liten kant.

Mye mer behagelig. Har så og si aldri brukt vanlig strømpebukse siden. Synd at det er umulig å få tak i footless her hjemme. Vet dere om f. eks. Steen & Strøm har fått et bedre utvalg? Har funnet disse på nettet: MyTights.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De gule nederst på den siden var stilige også.

Skrevet

visste ikke at tights sluttet på leggen? Har selv handlet i alle slags mulige størrelser her i Norge..på lindex har de fått inn noen sånne som jeg tror du snakker om..altså strømpebukse uten fot..

Skrevet
I motsetning til tights, slutter ikke footless ved leggen, men ender opp under anklene, i en diskrèt og liten kant.

Vanlige tights slutter ikke midt på leggen. Bare veldig moderne med de korte som brukes under skjørt. Problemet er vel heller at de ikke finnes i tynne kvaliteter... Jeg har mange av det litt tykkere slaget, kjøpt bl.a på H&M og Lindex. Enig i at det er veldig behagelig uten "fot"!

Skrevet

er ikke strømpebukse uten fot stilongs (eller hvordan man skriver det)

og så er det tights som slutter høyere opp, og som brukes til å "vise frem" ikke til å ha under bukse m.m

Skrevet

Tights finner da i alle slags lengder og stoff..Lindex feks har hatt både tynn bomull og tykk bomull..ullblanding osv..(har handlet mine der).

Stilongs..da tenker jeg på ullstilongs man har under om vinteren..

Tights har ingen bestemt lengde eller tykkelse.

Skrevet

:Nikke:

Jeg kjøper alltid strømpene mine på lindex.

De er veldig gode på det der.

Og fint oversikt, så jeg heller ikke gå meg vill i alle strømpene, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...