Spirito Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Jeg har en drøss med dyre kremer og slikt som går ut på dato snart. For å få brukt det opp, bruker jeg det til andre ting enn det er ment til, som for eksempel å bruke en dyr ansiktskrem over hele kroppen. Luksus! Er det andre produkter man kan bruke til andre ting enn det er ment for, bare for å få brukt det til noe? Jeg hater å kaste i søpla, nemlig. Kan man kanskje bruke bodylotion istedenfor barberskum?
Gjest Tanita Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Hvilke produkter er det du har da, som går ut på dato? Når jeg skal bruke opp en ansiktskrem, bruker jeg den av og til som maske og smører tykt på ansikt, hals og decollete (vet ikke hva heter), og lar det ligge over natta. Huden blir kjempefin av det! Bodylotion kan du også bruke som fotkrem.
Spirito Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har ansiktskremer, bodylotion, shampo, balsam, rensemelk, tonic... Ja, igrunnen det meste. Og jeg trenger desperat mer skapplass.
Gjest Tanita Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Balsamen kan du bruke som kur til håret, ha i mye og la det virke en time. Men produktene kan sikkert vare litt lengre om de oppbevares på et svalt/kjøig sted og de ikke har begynt å skille seg. (vann skiller seg fra olje osv).
Gjest Tweek Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg tenker ikke sånn, kanskje jeg er litt merkelig. Jeg bruker balsam/kroppsåpe som barnerskum, funker lite bra. Men bruker asan til barbering og vasking av underliv. Ellers brukte jeg før bare mye balsam lenge i (men har egentli galltid hatt sunt hår) men kjøpte en kur etter jeg tok permanent 2 ganger på en uke. Ellers bruker jeg bare vanlig krem til alt, hehe. extra strenght, men har en fotkrem men bruker den sjeldent. Jeg har tenkt å kjøpe en egen ansiktskrem, men ellers kjønner jeg ikke vitsen med å ha produkt til hver flekk av kroppen. øyekrem, ansiktskrem, body lotion, fotkrem, og hånd krem til kroppen.
Gjest Tanita Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 Grunnen til at det er forskjellige kremer de forskjellige steder på kroppen, er fordi f eks rundt øynene er huden så tynn og sart at den trenger en lettere krem enn på ansiktshuden og som gir mase fukt. Og Ansiktshuden trenger en annen krem enn det som påføres på kroppen. Og føttene har en annen hudtype under føttene så der trengs en annen type krem (fotkrem).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå