Gjest Gjest Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 hvordan i alle dager uttales sade? ikke "seid" vel??
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 "Sjadæi" mener jeg vi sa, og vi tok etter DJene på radio... Fjern uttalelse.
Gjest allium Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 "Sjadæi" mener jeg vi sa, og vi tok etter DJene på radio... Fjern uttalelse. ← Men så er ikke navnet engelsk heller. Hun har afrikansk far, og heter Helen Folasade Adu.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 Leste en gang at det uttales "Sharday". Lenge siden jeg har hørt noe fra den kanten, gitt.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 haha, her var det mange svar, men hva er rett?
Gjest allium Skrevet 2. oktober 2006 #8 Skrevet 2. oktober 2006 haha, her var det mange svar, men hva er rett? ← Gjesten kl. 15.36 og Hedda Gabler er jo ganske enige, og jeg har hørt det samme.
Sofia Skrevet 2. oktober 2006 #9 Skrevet 2. oktober 2006 På en av sangene sine synger hun sitt eget navn og det lyder som følger: Sjadei. Hun synger: Sjadei don't you come home to late, until you're back I'll stay awake.. Jeg har spilt CD'ene hennes til de nesten er slitte... og før det sleit jeg bokstavelig talt ut platene...
Gjest Hedda Gabler Skrevet 4. oktober 2006 #11 Skrevet 4. oktober 2006 Veldig fint hvis Sade kunne stå fram på KG og fortelle hvordan hun vil ha uttalt navnet sitt.
Gjest Tanita Skrevet 4. oktober 2006 #12 Skrevet 4. oktober 2006 Da hadde hun sagt Sjadei, eller SHadei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå