Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom i prat med xkona til kjærsten.....

Vi snakket litt om deres felles sønn.

Men så var jeg dum å sa at han datet mange jenter før meg og han lot de treffe sønn, Så spørte jeg om hu visste hvor mange barn han ville ha, da de var sammen. Grunn er vel at han sa at han ønsket 1barn. Men virker ikke sånn,da det er andre barn i nærheten osv. Tatt det opp med han. Så lurte jeg på om han var sjalu på henne, den gang. Fordi jeg har opplevd det.

For alt dette ble det krangle fordi hu tok det opp med han.

Så snakket jeg med henne igjen,men det var ikke måten hu fremla det på riktig.

Så sa jeg at når jeg kommer hjem fra jobb,så skal jeg si at jeg hadde snakket med henne. Fordi han liker ikke vi har samtale. Tror du ikke at hu hadde ringt til han. Da ble det bråk.

Noen som har formening?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hu tok også opp med hu ikke likte han datet jenter,med gutten tilstede. jeg skrev hvor dum jeg var som sa noe. Jeg har da spørt han før jeg snakket med henne om disse punktene. ble usikker

Skrevet

Skjønner godt det var fristende å fritte ut hans x om ting du lurer på ved kjæresten din. Men du bør prøve å huske på at en x er og blir en x. Mange følelser involvert, og mye som kan såre selv om de begge har kommet over bruddet og alt tilsynelatende er fryd og gammen. De har en fortid sammen, et barn sammen og et brudd sammen. Hun kan ALDRI bli en fortrolig og habil venninne for deg når det gjelder dette tema.

Skrevet

Hu kan jeg ikke se meg selv som venninde. Lang historie bak

Skrevet

Innrømmer hvor dum jeg var.

Når en person sier det ene og gjør det andre.

Da ble jeg tvil,sa det til han. Trodde hun kunne gi meg svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...