Gå til innhold

Slapp penis, ..vanlig?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei

Lurte på om noen kunne dele sine erfaringer med meg ang dette temaet. Har møtt på noen som sliter med å få opp penis. Vil anta at de er kåte fordet, men hvorfor blir ikke penis stiv da (ikke halvfet engang)? Og det går jo rimelig kjapt etter litt samleie også, ..så..Skjønner ikke helt dette jeg... Er vant med en som får en stiv en bare han tar på meg samme hvor og hvordan osv, og at den holder seg slik lenge før vi evt har samleie. Hva skyldes dette og er det vanlig? Har det noe med prestasjonsangst å gjøre kanskje? Hva?! Kan noen GUTTER forklare meg dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det er normalt å ha prestasjonsangst, nervøsitet osv for gutter når de skal ha sex. Dette gjelder spesielt de første gangene. Andre grunner er hvis de er redde for å bli tatt, det er noe forstyrrende utenfor døra f.eks.

Har også noe å si hvis det er mye de tenker på, mye de har i hodet. Og om de er i en stressperiode og er sliten.

Alle disse grunnene kan føre til at gutten ikke har så god potens den dagen!

Har selv hvert i situasjonen! Det du må gjøre er å opptre modent og si at ok det er greit, vi prøver en annen gang! ;) Så du ikke blir stemplet som uvitende bitch ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det er nervøsitet og usikkerhet her ja.. det kan skje alle... :wink:

Gutter er forskjellige akkurat som dere jenter. Noen av dere er våte bare dere berøres lett, mens andre trenger en skikkelig oppvarming. Kanskje han trenger litt tid under forspill? Akkurat som noen av dere jenter gjør?

Vanskelig å si grunnen, jeg kjenner ham ikke, men ettersom han blir stor og god etterhvert er det vel ikke noe problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...