Barbita Skrevet 22. mars 2002 #1 Del Skrevet 22. mars 2002 Han skal gifte seg en måned før meg. I invitasjonen stod det *mitt navn* m/følge Gjett om jeg ble skuffet!! Han vet jo at vi skal gifte oss en måned etter, og at vi har vært sammen i over to år... Er det smålig av meg å gi til bake med samme mynt? Sender ut invitasjonene før de gifer seg.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 22. mars 2002 #2 Del Skrevet 22. mars 2002 Jeg synes ikke at du skal reagere. Mulig at de har gjort det samme med alle invitasjonene? At slekten/familien har fått invitasjoner med navnet til den som er i familie og m/følge? Synes vel at det er litt smålig å henge seg opp i sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbita Skrevet 22. mars 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 22. mars 2002 Vet at de ikke har gjort det samme med alle! Med følge skriver man dersom man vil gi en enslig venn eller venninne sjansen til å ta med seg en ledsager.... Vi har ikke så mye kontakt, siden vi bor langt fra hverandre. De venninner jeg har snakket med har faktisk reagert på samme måte som meg.... Men jeg vet ikke. Synes i allefall det var skikkelig lumpent gjort1212[ Dette Innlegg er endret av: Barbita den 2002-03-22 22:28 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 22. mars 2002 #4 Del Skrevet 22. mars 2002 Har din kommende ektemann et vanskelig navn kanskje? Har dere jevnlig kontakt, slik at de er sikre på hva han heter? kan hende at de har safet litt hvis de ikke visste hva han het eller ikke visste hvordan navnet skrives? Uansett ville jeg ikke tatt igjen med samme mynt.. vi vil jo ha fred i verden!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aniN Skrevet 22. mars 2002 #5 Del Skrevet 22. mars 2002 Ikke noen vits i å henge seg opp i det. Hadde vel vært værre om det bare stod ditt navn? I innbydelsen til broren min skrev jeg navnet hans og navnet på kjæresten hans. Selv om de ikke er ordentlige samboere engang 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 22. mars 2002 #6 Del Skrevet 22. mars 2002 hmm jeg synes det var rart at de ikke skrev navnet og jeg forstår at du blir lei deg! *trøste* ta så prat med broren din, kanskje det var bare uskyldig! men snakk med han så vet du mer hva som ligger bak det! klem fra triste *Perser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbita Skrevet 23. mars 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 23. mars 2002 Godt å se at iallefall noen er enige med meg.... Nei, samboeren min har ikke et vanskelig navn!!!!! Og hvis han ikke var sikker, kunne han i det minste ha ringt til pappa, for han vet det i hvertfall... Men, men, det er ikke noe å gjøre med det nå, skrevet er skrevet. Selv om jeg ble forferdelig skuffet og lei meg.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulseline Skrevet 23. mars 2002 #8 Del Skrevet 23. mars 2002 Jeg hadde tatt igjen med samme mynt. Jeg hadde blitt veldig skuffet. Forstår deg veldig godt.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 23. mars 2002 #9 Del Skrevet 23. mars 2002 Dette synes jeg var unødvendig av din bror og hans tilkommende....... skjønner egentlig ikke at det går an jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 23. mars 2002 #10 Del Skrevet 23. mars 2002 On 2002-03-23 23:59, usikker wrote: Dette synes jeg var unødvendig av din bror og hans tilkommende....... skjønner egentlig ikke at det går an jeg...... Men du - ikke synk ned på hans nivå da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorelai80 Skrevet 24. mars 2002 #11 Del Skrevet 24. mars 2002 Jeg synes ikke du skal ta hevn. Vis heller at du kan heve deg over hans nivå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 25. mars 2002 #12 Del Skrevet 25. mars 2002 Herregud.. går det virkelig ann å blir lei seg for sånt?? Jeg kan aldri i verden tenke meg at han mente noe galt med det!! Jeg ville valgt å skrive følge til de personene jeg ikke kjente forloveden/kjærsten/ektemann-kvinne godt. Det er jo faktisk ikke sikkert at han har tenkt over det en gang! Er du fremdeles usikker kan du jo bare spørre han om det var en spesielle grunn til at han gjorde det. Ta dere sammen nå å ikke la pms'en ta helt av! Og for all del: Ikke ta igjen!! Det er iallefall smålig og ikke minst barnslig! (jeg vet jeg får hets for dette, men ærlig talt.. Det er ikke alle som tenker så vanvittig igjennom slike ting!)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 25. mars 2002 #13 Del Skrevet 25. mars 2002 Oi! der var et sånt innlegg som jeg syns var å overreagere igjen. Hva var det som var så ille med den innbydelsen da? Klarer ikke helt å skjønne det jeg da. Hadde vært noe annet om ikke din tilkommende ble bedt da... Om du prøver å "ta igjen" på noen måte syns jeg det er utrolig barnslig.. men men .. det var nå bare min mening.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2002 #14 Del Skrevet 26. mars 2002 Ikke ta igjen da - han må jo få lov til å gifte seg han også. Han skrev jo med følge, det gjør jo vi også. Ikke vær hårsår da. Smil du skal jo gifte deg du også 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
turnips Skrevet 27. mars 2002 #15 Del Skrevet 27. mars 2002 Jeg må bare si at jeg skulle nok også blitt skuffet hvis broren min skulle be meg med følge å ikke be samboeren min med navn. Vi bor også langt ifra hverandre men de har treffets noen ganger og likevel synes jeg det er høflig å be saboere med navn hvis man vil at begge to skal komme. For øvrigt så er jeg i lignende situasjon som deg. Broren min gifter seg 1 mnd før meg, jeg gifter meg 22 juni. Har ikke fått innbydelse fra han enda, vi har sendt for lengst. Har bedt han og samboeren hans, begge med navn! Det var han som bestemte dato etter oss og jeg opplevde det ganske tungt at de skulle gifte seg så nærme oss. Hvordan opplevde du det?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbita Skrevet 28. mars 2002 Forfatter #16 Del Skrevet 28. mars 2002 Hos oss var det litt frem og tilbake, men grunnen til at han gifter seg en måned før oss, var at det var ikke ledig i kirken da de skulle gifte seg. Og det var opprinnelig nesten to måneder i mellom. Tok det ganske greit, for det var jo ikke noen som kunne gjøre noe for at det ble slik det ble. Men det er jo ikke noen drømmesituasjon!!! Vi får det jo litt travelt, siden vi må reise nordover til dem, men det meste er i boks, så det går nok greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå