Gå til innhold

Test: Hvilken stil passer deg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Klassisk

Du har god selvtillit og trives godt i sosiale sammenhenger. Du er kanskje litt gammeldags på noen måter, og foretrekker at menn kommer bort til deg, og ikke omvendt. Du liker å bli vartet opp, noe du også som regel blir. Du er glad i klassisk makeup, og sverger til røde lepper. La deg inspirere av høst- og vintervisningen til Wakeley eller Lepore, hvor modellene hadde knallrøde lepper og dus øyesminke. Dior har også relansert sin klassiske, røde leppestift, Rouge Dior denne høsten, og den er en investering du bør unne deg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klassisk.

Men ikke halvparten av spørsmålene hadde svar som passa meg godt...

Skrevet

Sporty

Du er en sporty, frisk jente, som er mer opptatt av å se sunn ut, enn å sminke deg i sesongens aller siste trender. Det betyr ikke at du ikke liker å pynte deg på fest, men du vil neppe føle deg komfortabel med tungt sotede øyne eller altfor knallfargede lepper. Hent inspirasjon fra Berardi- eller Puccis høst- og vintervisning. Her er modellene sminket i nydelige, naturlige, gylne fargetoner, noe som vil passe perfekt til deg. De naturlige fargene finnes i både kalde og varme nyanser, så det er ikke vanskelig å finne noe som passer perfekt til dine naturlige farger.

Skrevet
Klassisk.

Men ikke halvparten av spørsmålene hadde svar som passa meg godt...

Samme her!

Gjest Deception
Skrevet

Jeg fikk klassisk som svar, men tror nok at sporty passer bedre. Jeg bruker nesten aldri leppestift, og hverdagssminken er fresh og enkel, med mascara, solpudder, concealer og rouge.

Skrevet

Sporty - og av alternativene var det nok det som passa best!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...