Catzy Skrevet 1. oktober 2006 #41 Skrevet 1. oktober 2006 Klassisk her også. Har mange røde leppestifter.
Gjest niomi Skrevet 1. oktober 2006 #43 Skrevet 1. oktober 2006 Høh, var sikker på at jeg kom til å ende opp som sporty, men ble klassisk, gitt...
Gjest Cerise Skrevet 1. oktober 2006 #44 Skrevet 1. oktober 2006 Ble sporty. tror det stemmer best ja, hvis jeg først må puttes i bås
Nita Skrevet 1. oktober 2006 #45 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg ble sporty, men jeg glemte å lese beskrivelsen. Stemmer vel neppe uansett, siden de fleste svaralternativene var ganske fjerne. ← Sånn opplevde jeg det også.....ble også sporty
Annabell Skrevet 1. oktober 2006 #46 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg fikk også klassisk, men har aldri brukt rød leppestift eller noen annen leppestift for den saks skyld
Gjest joje Skrevet 1. oktober 2006 #48 Skrevet 1. oktober 2006 Klassisk her også, og det stemmer vel egentlig ganske bra selv om jeg ikke akkurat er storforbruker av rød leppestift.
Karamba Skrevet 1. oktober 2006 #50 Skrevet 1. oktober 2006 Sporty!! Var sikker på at jeg skulle ende opp med klassisk...
Gjest Yoghurt Skrevet 1. oktober 2006 #51 Skrevet 1. oktober 2006 Droppa den testen etter en stund da absolutt ingen av alternativene stemte overens med meg
Gjest Emera Skrevet 1. oktober 2006 #53 Skrevet 1. oktober 2006 Klassisk jeg og. Og som mange andre skyr også jeg rød leppestift. Bruker bare gloss.
Rexina Skrevet 2. oktober 2006 #57 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg ble klassisk, og det er helt meg. alle lipglossene mine er rød, og jeg er ekstremt gammeldags i klær, musikksmak og arkitektur:)
loffen Skrevet 2. oktober 2006 #58 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg ble også klassisk. Stemmer vel egentlig ganske bra.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #59 Skrevet 2. oktober 2006 Sporty, av en eller annen grunn, kanskje fordi jeg ikke bruker mye sminke. Dårlig test, da - jeg måtte svare det "minst dårlige" av tre dårlige alternativer på de fleste spørsmålene. Enten har ikke den som har lagd testen lagt så mye arbeid i den, eller så er det en del nyanser hun ikke har fått med seg...
Gjest Solsikke Skrevet 2. oktober 2006 #60 Skrevet 2. oktober 2006 Sporty Du er en sporty, frisk jente, som er mer opptatt av å se sunn ut, enn å sminke deg i sesongens aller siste trender. Det betyr ikke at du ikke liker å pynte deg på fest, men du vil neppe føle deg komfortabel med tungt sotede øyne eller altfor knallfargede lepper. Hent inspirasjon fra Berardi- eller Puccis høst- og vintervisning. Her er modellene sminket i nydelige, naturlige, gylne fargetoner, noe som vil passe perfekt til deg. De naturlige fargene finnes i både kalde og varme nyanser, så det er ikke vanskelig å finne noe som passer perfekt til dine naturlige farger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå