Gå til innhold

Test: Hvilken stil passer deg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ble klassisk og greier, jeg bruker ikke rød leppestift (eller går med sminkeraklet i baggen), og aner ikke hvem Chloe, Wakeley, Lepore og de andre tingene er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klassisk..og det stemmer ikkje så godt på meg.

Skrevet

Klassisk - men jeg HATER rød leppestift! bruker ikke leppestift i det hele tatt..kun leppomade eller lipgloss en gang iblant.

Skrevet

Jeg ble sporty, men jeg glemte å lese beskrivelsen. Stemmer vel neppe uansett, siden de fleste svaralternativene var ganske fjerne. :tunge1:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Klassisk

Du har god selvtillit og trives godt i sosiale sammenhenger. Du er kanskje litt gammeldags på noen måter, og foretrekker at menn kommer bort til deg, og ikke omvendt. Du liker å bli vartet opp, noe du også som regel blir. Du er glad i klassisk makeup, og sverger til røde lepper. La deg inspirere av høst- og vintervisningen til Wakeley eller Lepore, hvor modellene hadde knallrøde lepper og dus øyesminke. Dior har også relansert sin klassiske, røde leppestift, Rouge Dior denne høsten, og den er en investering du bør unne deg.

Skrevet

Femme Fatale. Stemmer nok på et vis. Er iallfall mer det enn klassisk eller sporty, mener jeg

Skrevet

klassisk!

Stemmer ikke i det hele tatt..

Jeg hater leppestift.

De er så dumme de testene, for 90 % av spm stemmer ikke alternativene så man må bare svare noe..

Sånn som spm med parfymene, jeg vet ikke om noen av dem, det blir for dumt

Skrevet

Uansett, det er litt gøy å se hva vi her inne får til resultat på den testen. :)

Skrevet

Femme Fatale. Det kan nok stemme det. :)

Skrevet

klassisk her også. men rød leppestift er ikke helt meg da

Gjest Gjest_Ninni_*
Skrevet

Jeg ble sporty:

Sporty

Du er en sporty, frisk jente, som er mer opptatt av å se sunn ut, enn å sminke deg i sesongens aller siste trender. Det betyr ikke at du ikke liker å pynte deg på fest, men du vil neppe føle deg komfortabel med tungt sotede øyne eller altfor knallfargede lepper. Hent inspirasjon fra Berardi- eller Puccis høst- og vintervisning. Her er modellene sminket i nydelige, naturlige, gylne fargetoner, noe som vil passe perfekt til deg. De naturlige fargene finnes i både kalde og varme nyanser, så det er ikke vanskelig å finne noe som passer perfekt til dine naturlige farger.

Tror det er det som passer best! Litt artig med sånne tester :)

Gjest Gjesten
Skrevet
Sporty

Du er en sporty, frisk jente, som er mer opptatt av å se sunn ut, enn å sminke deg i sesongens aller siste trender. Det betyr ikke at du ikke liker å pynte deg på fest, men du vil neppe føle deg komfortabel med tungt sotede øyne eller altfor knallfargede lepper. Hent inspirasjon fra Berardi- eller Puccis høst- og vintervisning. Her er modellene sminket i nydelige, naturlige, gylne fargetoner, noe som vil passe perfekt til deg. De naturlige fargene finnes i både kalde og varme nyanser, så det er ikke vanskelig å finne noe som passer perfekt til dine naturlige farger.

Stemmer det ja.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg ga opp underveis. Ingen av svarene passet i noen av kategoriene, og jeg så for meg at det bare ville bli helt feil.

Skrevet

Klassisk her og....

Kan ikke si at det stemmer så mye med min stil da men...

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...