Gjest Tanita Skrevet 30. september 2006 #1 Del Skrevet 30. september 2006 http://www.kk.no/php/art.php?id=318865 Jeg fikk klassisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 30. september 2006 #2 Del Skrevet 30. september 2006 Klassisk her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjellsippa Skrevet 30. september 2006 #3 Del Skrevet 30. september 2006 Ble nok klassisk jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2006 #4 Del Skrevet 30. september 2006 Ble merkelig nok klassisk eg også, hvor de påstår at eg sverger til røde lepper! Det gjør eg da ikke!!! Eier ikke EN eneste rød leppestift! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ceca Skrevet 30. september 2006 #5 Del Skrevet 30. september 2006 Ble klassisk jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. september 2006 #6 Del Skrevet 30. september 2006 Og......... klassisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2006 #7 Del Skrevet 30. september 2006 femme fatale her! :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 30. september 2006 #8 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) IKKE klassisk, men: Femme fatale Du er en ekte Femme Fatale. Du vet hva du vil ha, og er ikke redd for å ta det. Du er ALDRI veggpryd på fest, og er ikke redd for å synes i terrenget. Du føler deg vel uansett hva du har på deg, og tåler en kraftig og glamorøs makeup på fest. Sotede øyne i svart. grått eller plomme, markert strek med svart, flytende eyeliner og bærfargede lepper er vinterens look for deg. La deg inspirere av høsten- og vinterens Dior- eller Valentinovisning: glamorøs og dristig, akkurat som deg. Too much can never be enough. Kan ikke si at jeg kjenner meg helt igjen. Endret 30. september 2006 av Skya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 30. september 2006 #9 Del Skrevet 30. september 2006 Klassisk her og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 30. september 2006 #10 Del Skrevet 30. september 2006 Klassisk her og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cashew Skrevet 30. september 2006 #11 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Sporty! :klø: :klø: Endret 30. september 2006 av Cashew Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 30. september 2006 #12 Del Skrevet 30. september 2006 Mange klassiske her inne på kg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 30. september 2006 #13 Del Skrevet 30. september 2006 Sporty Passet nok best det, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendie Skrevet 30. september 2006 #14 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg ble også sporty. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 30. september 2006 #15 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Sporty på meg. Til hverdags passer det vel best, men ut fra bildene er jeg nok mer klassisk når jeg pynter meg ordentlig. Endret 30. september 2006 av Frk Åberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kitten Skrevet 30. september 2006 #16 Del Skrevet 30. september 2006 klassisk jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest XO Skrevet 30. september 2006 #17 Del Skrevet 30. september 2006 Klassisk, men jeg har aldri brukt rød leppestift...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FashionySara Skrevet 30. september 2006 #18 Del Skrevet 30. september 2006 Femme fatale Du er en ekte Femme Fatale. Du vet hva du vil ha, og er ikke redd for å ta det. Du er ALDRI veggpryd på fest, og er ikke redd for å synes i terrenget. Du føler deg vel uansett hva du har på deg, og tåler en kraftig og glamorøs makeup på fest. Sotede øyne i svart. grått eller plomme, markert strek med svart, flytende eyeliner og bærfargede lepper er vinterens look for deg. La deg inspirere av høsten- og vinterens Dior- eller Valentinovisning: glamorøs og dristig, akkurat som deg. Too much can never be enough. passer ganske bra egenlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 30. september 2006 #19 Del Skrevet 30. september 2006 Sporty Du er en sporty, frisk jente, som er mer opptatt av å se sunn ut, enn å sminke deg i sesongens aller siste trender. Det betyr ikke at du ikke liker å pynte deg på fest, men du vil neppe føle deg komfortabel med tungt sotede øyne eller altfor knallfargede lepper. Hent inspirasjon fra Berardi- eller Puccis høst- og vintervisning. Her er modellene sminket i nydelige, naturlige, gylne fargetoner, noe som vil passe perfekt til deg. De naturlige fargene finnes i både kalde og varme nyanser, så det er ikke vanskelig å finne noe som passer perfekt til dine naturlige farger. Stemmer vel egentlig ganske greit, men jeg heller litt mot klassisk også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blanca Skrevet 30. september 2006 #20 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg fikk også femme fatale. Passer bra det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå