Gjest omg Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 oh my god, nå er jeg så flau at jeg tror jeg dør. Jeg skulle nemlig møte foreldrene til typen for første gang i kveld, og var kjempe nervøs. Når svigerfar sa at vi skulle spise fisk til middag, skulle jeg liksom være entusiastisk og sa "Så fint, for jeg elsker nemlig sex!" Aner ikke hva som skjedde....krise...jeg ble så flau. De bare lo men. uff
Helen Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Dette var flaut,ja. Huff, stakkars deg.
aimee Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 Hahaha! :-D Det var godt de lo da! Også fikk jo alle en god historie å fortelle
Sukkersøta Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 oh my god, nå er jeg så flau at jeg tror jeg dør. Jeg skulle nemlig møte foreldrene til typen for første gang i kveld, og var kjempe nervøs. Når svigerfar sa at vi skulle spise fisk til middag, skulle jeg liksom være entusiastisk og sa "Så fint, for jeg elsker nemlig sex!" Aner ikke hva som skjedde....krise...jeg ble så flau. De bare lo men. uff ← Stakkars!! Du får bare håpe han er litt "tunghørt"
ceca Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 det må jeg si... flaut ja, godt de lo og at det ikke ble helt stille. Ceca
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2006 #7 Skrevet 30. september 2006 Å fy faaaaaaan så inn i helvete jævlig!! Du har nok driti deg ut ja. :grine2:
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2006 #8 Skrevet 30. september 2006 Minner meg om da jeg møtte foreldrene til min første kjæreste. Jeg var så nervøs at jeg fikk latterkrampe med pizza og brus i munnen.... Det sprutet ut over hele kjøkkenbordet, og der lo de IKKE! Det ble pinlig stille... Ta det med ro, det er pinlig nå, men det går over.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2006 #9 Skrevet 30. september 2006 Hvis dette forholdet er noe som kommer til å vare kan jeg garantere at du har vunnet en plass i hjertene til "svigersene". Gjett om du blir erta for dette i fremtida...
Gjest Rilokiley Skrevet 1. oktober 2006 #11 Skrevet 1. oktober 2006 Haha Vel.. en gang jeg skulle møte foreldrene til en gutt, så hadde de fisk til middag (Som jeg ikke liker/ er halvallergisk mot). Jeg tenkte at det var dumt å nevne det, og prøvde så godt jeg kunne å spise.. Hadde kommet midt i måltidet, så kjente jeg kvalmen komme. Jeg brakk meg, men prøvde å skjule det, så kom det er rap, også brakk jeg meg igjen... måtte bare løpe fra bordet og på toalettet. Huffameg
Fiol Skrevet 1. oktober 2006 #13 Skrevet 1. oktober 2006 Haha, huff! Glad jeg slapp et sånt første møte med foreldrene til kjæresten min! Men det er ikke verdens undergang.. alle kan gjøre og si ting feil
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #14 Skrevet 2. oktober 2006 Om det er noen trøst så er du nok ikke den første og helt sikkert ikke den siste som har dummet deg ut overfor svigerforeldrene. Ei jeg kjenner var på besøk hos foreldrene til kjæresten første gang. De hadde sett en film hos søsteren hans, og når de kommer tilbake spør faren hans hvordan filmen var. Hun svarer da: Vi så en skikkelig bra sexfilm! De hadde ikke sett noen sexfilm, så hvor det kom fra vet hun ikke. Men alle, bortsett fra hun, synes hvertfall det var utrolig morsomt. Hun har et godt forhold til foreldrene hans i dag, så er nok ingen skade skjedd hos deg heller.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 2. oktober 2006 #15 Skrevet 2. oktober 2006 De lo jo, så alt er sikkert i skjønneste orden De forstod sikkert at du var nervøs, og siden de lo virker det jo som om de tar denslags med stor ro.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #16 Skrevet 2. oktober 2006 kanskje du prøvde å være morsom og si det på nordnorsk (fæsk) men så fikk du litt tungekrøll og bokstavene kom i litt gal rekkefølge. husker en gang jeg sa til en onkel at jeg ikke kunne ta på fjernkontrollen fordi jeg hadde fittete fengre... :s og jeg sa jeg tilba ham når jeg skulle fortelle noen at jeg hadde tilbudt ham no drikke...
La Guapa Skrevet 3. oktober 2006 #17 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg skulle på vorspiel før julebord på jobben til Guapamannen. Var litt nervøs og ville jo gjøre godt inntrykk på kollegene. Da jeg skulle takke nei til cognaq ved å si "nei, takk jeg er ikke så glad i cognaq" sa jeg : "nei, takk jeg er ikke så GRA...." kom aldri lenger for alle gapskrattet og slo vitser om at mannan min hadde gjort en bommert som hadde fått seg ei dame som ikke var gra.... Guapa
Elbereth Skrevet 3. oktober 2006 #18 Skrevet 3. oktober 2006 kanskje du prøvde å være morsom og si det på nordnorsk (fæsk) men så fikk du litt tungekrøll og bokstavene kom i litt gal rekkefølge. husker en gang jeg sa til en onkel at jeg ikke kunne ta på fjernkontrollen fordi jeg hadde fittete fengre... :s og jeg sa jeg tilba ham når jeg skulle fortelle noen at jeg hadde tilbudt ham no drikke... ← Ehm, vi sier ikke fæsk, vi sier fesk... Men en riktig morsom historie, den blir nok en gjenganger på familieselskaper
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #19 Skrevet 3. oktober 2006 Det er ikke bare kommende svigerdøtre/sønner som tabber seg ut under første møte... Min svigerfar presterte å kalle meg ved x-ens navn hele første helgen jeg var der. (Vi har ganske like navn) Neste gang jeg kom på besøk hadde han øvd, men det kom litt skeivt ut! Det var utrolig pinlig for ham, men nå ler vi av det!
Ciara Skrevet 3. oktober 2006 #20 Skrevet 3. oktober 2006 Ehm, vi sier ikke fæsk, vi sier fesk... ← Det kommer an på hvor i Nord-Norge man er fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå