Gjest Gjest Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 har fått alt slettet på data'n, så nå må jeg ut å låne en cd... men hvor er det nr til produktnøkkelen står? for jeg synes å huske at det må oppgis når ting skal innstalleres?! i dette tilfellet office. står det på selve cd'n eller i et hefte eller noe sånt?
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 På Office står det på cd. Men ring MS, så hjelper kanskje de hjelper deg.
Dru Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 Tråden er ryddet i henhold til regler om piratkopiering. Regler. Se også sticky i forumet. Druscilla - mod
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 ?? Hva har dette med piratkopiering å gjøre? Har du en lovlig lisens, så finner du produktnøkkelen på cd-coveret eller i den medfølgende dokumentasjonen til programmet. Har du kjøpt programmet ditt via web, så har du sikkert fått en epost med lisensnøkkelen din i. Det kan være veldig lurt å ta backup eller en utskrift av slike ting. Er alt håp ute, så må du ta kontakt med leverandøren av programvaren din.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 ?? Hva har dette med piratkopiering å gjøre? Har du en lovlig lisens, så finner du produktnøkkelen på cd-coveret eller i den medfølgende dokumentasjonen til programmet. Har du kjøpt programmet ditt via web, så har du sikkert fått en epost med lisensnøkkelen din i. Det kan være veldig lurt å ta backup eller en utskrift av slike ting. Er alt håp ute, så må du ta kontakt med leverandøren av programvaren din. ← ok, takk for svar. da skal det gå i orden, for det er en lovlig lisens. selv om den ikke er min da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå