Gå til innhold

USA-Sokker

Gjest Gjest_Pinklady_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Pinklady_*
Skrevet

Hei,

For noen år siden var det veldig populært med såkalte "USA-Sokker", men nå har jeg ikke funnet de i en eneste butikk. Håper noen vet hva jeg mener. Det er sokker som er litt tykkere (og lengre) enn "vanlige" sokker. Jeg bruker vanlige også, men syns USA sokkene var så kjekke å bruke i den kalde årstiden. Dessuten er de utrolig slitesterke. Ihvertfall de jeg kjøpte for tre-fire år siden. De har holdt helt til nå, men nå begynner min "beholdning" av disse å bli slitt.

Har prøvd å kikke litt i kjedebutikkene når jeg har vært innom, men ikke funnet noen enda. Nå er ikke jeg den som går mest i butikker, så det kan jo være jeg har oversett noe/glemt noen butikker. Mulig de er å få tak i via postordre eller lignende? Er det noen som vet?

Ville blitt veldig glad for tips, for dette er virkelig noe å ha på bena i den årstiden vi nå går inn i :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sett på Cubus, kanskje de har. Eller sportsbutikker.

Skrevet

Dropp sokkene, og gå på HM og kjøp tykke knestrømper - altså de er litt tykkere enn vanlige sokker, men ikke tykke som ullsokker. De bruker jeg om vinteren, ser ut som vanlige sorte sokker, og jeg fryser ikke på leggene. :tommel:

Skrevet

Men går det an å ha de litt lengre ned slik at de ser ut som usa-sokker? for det er kanskje det som er tingen med usa-sokker, at de er "rynkete". :)

Skrevet

Jeg kjøpte 2 7-pakninger av sokkr fra hm..

Der var det maange fine farger (de er jo ikke så tykk, og slitesterke sikkert, men de var fine)

Den ene pakningen var forkjellige blå/turkise sokker og grønne, og den andre var brunfarger, oanskje beige og hvit.

KJempe fint :hoppe:

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er også på jakt etter Usa-sokker... er det noen som har sett disse i det siste?

Skrevet

Hva med å la den grusomheten ligge begravet på mote-gravplassen.. grøsse!!

Skrevet
Hva med å la den grusomheten ligge begravet på mote-gravplassen.. grøsse!!

:hoho:

• 18 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Nå er de tilbake og har vært det i noen år! :juhu: og for noen beskylder meg for å dra opp gamle tråder for å være jævlig, jeg googlet usa-sokker og fant denne tråden. Noen som vet hvor man får kjøpt usa-sokker av skikkelig god kvalitet?

Anonymkode: f8a3c...d5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...