Gjest Revenka Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Jeg har aldri vært den store sminkeren, men har lyst. Hvordan skal jeg få lært meg å sminke meg fint?? vet du om en god nettside?
Gjest Tanita Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 (endret) Her er masse makeup-tips. Ellers kan det hjelpe å kjøpe et blad, slik som makeup&hår. Tips kan du også få på Estethique. Endret 30. september 2006 av Tanita
Gjest Blanca Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 (endret) Foruten tipsene over; du må øve. Ikke tro at du er utlært med en gang for så å bli skuffet når du ikke helt får det til. Tren deg på å sminke deg selv om du ikke skal ut eller noe. Det er viktig med øvelse for å få det rette håndlaget og følelsen med produktene. Sats også på gode kvalitetsprodukter. Du ser særlig forskjell på billig og dyrt når det gjelder foundation og øyenskygge. Endret 30. september 2006 av Blanca
spinnvil Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Melder meg på denne er ikke spesielt flink, men vil gjerne lære. Holder Make-up store kurs? Er de bra?
Catzy Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Visage i Oslo holder makeup-kurs. http://www.visage.no/filer/butikk.htm Catzy
FashionySara Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg skulle gjerne holdt kurs for dere Er ikke utdannet makeup artist, men føler jeg er veldig trygg, kan veldig mye..og har prøvd veldig mye.
Scheherazade Skrevet 1. oktober 2006 #7 Skrevet 1. oktober 2006 Melder meg på denne er ikke spesielt flink, men vil gjerne lære. Holder Make-up store kurs? Er de bra? ← Ja, det gjør de! Tror de har vanlige kurs for venninnegjenger også, men de har et konsept der du betaler 500 for kurs og får plukke produkter for summen etterpå. Denne veiledningen er bare for en person om gangen, og du velger mellom kveld-eller dagsminke. Kjenner flere som har vært og har synes det var veldig morsomt og lærerikt.
Gjest Gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #8 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har en venninne som fikk hjelp på Estetique. Det kostet 200,-. Venninnen min hadde med seg alt hun hadde av sminke, og fikk lagt en makeup og ble vist og forklart hvordan og hvorfor. Så fikk hun tips og råd til hvilke produkter hun burde bruke, hvilke produkter hun burde kaste, og hva hun burde prioritere. Det var ikke noe ubehagelig kjøpepress og hun ble veldig fin. Jeg har tenkt å gjøre det samme!
Gjest Tweek Skrevet 1. oktober 2006 #9 Skrevet 1. oktober 2006 Men hvis man får sånn, må de sminke deg da? jeg har litt fobi mot at andre skal sminke meg Men hvis man gjør det selv, så lærer man jo bedre sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå