Gå til innhold

Nordmannkoko hette han, han var dusten som nordmenn kann

waco

Anbefalte innlegg

Mange nordmenn vil at man skal registrere kriminelle etter statsborgerskap og ikke etter IQ. For det er faktisk sånn at marokkanere har prosentvis flere innom hasjbasaren her i landet, og det er nok noen flere somalierdistributører og albaniaforsikringer enn etniske nordmenn.

Det stemmer nok. Det er logisk for mange mennesker at nordmenn bør klage på pakkiser som raner 7-11, koreanere som knivstikker og svensker som kaster askebegere på norske damer, for kriminalstatistikken sier at man bør uglese disse menneskene.

Fair, men Ola Nordmann, hvorfor hyler ikke kinesere og eskimoene, hvorfor ser vi ikke den samme angstreviske propegandatullballet fra burmesere? Ifølge Olalogikk er det naturligvis at man trakasserer den ovenstående på fødestedlista, men hører vi syting fra Tibetmunker eller polske nonner som er stasjonert ?

Hvor mange irlendere er det på Ila? Hvor mange skotter krever nordmenns alkovaner offentliggjort? Hallo. Det som irriterer vettet av meg, er at jeg er usikker på om det er mulig å komme til noen som helst tilnærming av mental forståelse for en som bruker religion ”muslimfaren”, en troverdighet som bare overgås av nisser og troll. ”Tenk om Nidarosdomen blir kjempemoske når du er nitti mentalitet, da er det bedre å søke billighetserstatning slik norske damer gjør, når dem driter seg ut, jfr ”spise masse cipramilpiller og da er det doktorens skyld at ungen blir påvirket av mammaens udugelighet.

Er det vanskelig å tenke seg at fostere ønsker seg cipramilfrie oppvekstvilkår?

Ola Nordmann, dette er mye interessantere diskusjoner hvorvidt damer igjen beviser sin ansvarsløshet enn hvor mange traktanere eller trøndisklovner som stjeler slalomski eller fjolleronere som stjeler doruller på malik og kvinner som fremprovserer utukt med webcam som bevis?

Hva med massehysteriet omkring pedojakt på nettet? Grenser ikke det til massepsykose med lik linje som kristendommen og andre autoritetsforkjempere?

Det er ikke uten grunn nordmenn beviste sitt sanne jeg under ww2, Norge var et forbilde for nazismen, ingen andre land hadde hatt så mange angivere og latt nazisvina fange så mange jøder.

Og en bitteliten ting vesle uvenn, jeg glemte at innvandre får gratis vaskemaskiner, fireromsleiligheter, femogtredve spanderte hjemreiserturer hvor man får dobbeltbonuspoeng av innvandrerhensyn, og all bagasje blir sende med hvite lastebilsjåfører som blir tvunget til å høre iransk av etniske korrekte norsksjefen, i tillegg spanderer staten svære bryllupsfester hvor alle fettere og kusiner gifter seg før lillesøstrene blir omskjært i stedet for denge pappa’la pinada, og skulle du se noen norske kjerringer innemellom burkanene så er det norske horer som puler rundt for å vise pappa at talibanlum kan stikkes så langt i skrevet at mexikanske sirkusartister og thailandske primadonnaer, menn som er usikker på sin legning så de har pupper og pikk og kalles transe på folkemunne.

W

Jeg ble fortalt at det finnes mennesker som aldri har smakt skillpadde eller fårikål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nuvel, jeg ser ikke helt poenget, hva vil du frem til?

Jeg tror vi kan få igang en skikkelig debatt her, bare du kan klare å ordlegge deg litt annerledes?

Er det rasisme du vil inn på? Nordmenns trangsynthet?

Det ligger forøvrig i menneskets natur, vennen... vi er skapt egoistiske og skeptiske av instinktive hensyn. Den sterkestes rett, vet du. Kampen for tilværelsen, alt det.

Vi her i rikmannsland har dog lett for å tro at det er vi som er de sterkeste. Jeg er en tviler, er det flere med meg, tro?

Kid-a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, egentlig var det innlegg til Ola for han spammer oss for meningsløse innlegg. Men det er ikke lov å si sånn for da må man heller skjære alle over en kam.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg er enig i at Ola har et par meningsløse innlegg...

men ta en titt på deg selv da waco...

ingen er så meningsløs som du... åh... ingen er så meningsløs som DU!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...