Gå til innhold

En kompis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare lurer litt jeg :)

Har en kompis som mange av mine venniner syntes er meget pen og kjekk, men nesten ingen av dem kunne tenke seg å være sammen med han!

De sier han er for fin :)

Stakkers mann, er han for fin til å kunne finne seg dame????

Forstår ikke dette helt......

Når vi er ute på byen får han mange blikk, men ikke så veldig mange tør å by han opp til dans!!!

Hva tenker dere jenter, går det an å "være for fin" til å kunne finne seg kjærste??

Klemmer

Kaja :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det at kompisen din får mange blikk, men at få damer byr han opp til dans, har vel noe med gjøre at de tenker at "han har garantert dame,er player,eller tror han er for god for meg". det er vel slik vi automatisk tenker når vi ser en blendende skjønnhet av det motsatte kjønn. trist,for de er egentlig bare mennesker de og ;)

hadde jeg vært sammen med en slik blendende skjønnhet, hadde jeg nok vært urolig for ham på byen,hvis han feks. hadde vært på guttetur. det er jo ikke til å stikke under en stol at damene faller som fluer for slike....da er tillit veldig viktig, å en må være sikker på at han ikke faller for fristelsene...som sikkert er mange. dette gjelder jo egentlig alle mennesker når de er i et forhold, men ekstra mye for mennesker som har fått et veldig flott utseende!

Skrevet

Mange pene har et oppblåst ego, så det er bare opp til han å vise at det ikke gjelder han. Noe må de pene også få ha å slite med ;)

Skrevet
Mange pene har et oppblåst ego, så det er bare opp til han å vise at det ikke gjelder han. Noe må de pene også få ha å slite med  ;)

Denne tråden minner litt om den tråden om pene jenter som har vanskelig for å finne seg en kjæreste.

Det mange sa i den tråden var det samme som sies her. At pene mennesker har vanskeligere for å finne seg en partner, enn de som ser mer vanlig ut.

Skulle da det at det motsatte kjønn unngår dem føre til at de får et oppblåst ego?

Det virker nesten som om mange "vanlige" folk fryder seg over at pene mennesker har problemer med å få både kjærester og venner. Tror dere virkelig at de står og ser på seg selv i speilet og tenker at "så pen jeg er, det kompenserer for en kjæreste"?

Har man problemer med å få venner og kjæreste, ser man vel ikke sitt eget speilbilde som særlig pent. Det er vel heller motsatt.

Gjest Gjest_Engelen_*
Skrevet

Tror kanskje mange jenter tenker at de ikke er pene nok selv. Det gjør ihvertfall jeg.

Skrevet

Hehehe, egentlig burde man ha funnet seg en skikkelig nerd som aldri gikk ut, som kun du syntes var fin :P Da hadde man vært sikra ;D

MEN et stort problem med det, DAMN så kjedelig det hadde blitt!! :P

Hvis jeg ser en kjekk gutt, så tenker jeg ofte at han er laaaangt utenfor min rekkevidde. Selv ville jeg ha plassert meg i midten. Og da er det ok å sjekke opp de i min gruppe. Mens de skikkelig kjekke guttene føler jeg liksom at de ikke kommer til å se på meg. Fordi jeg ikke er bra nok, eller pen nok.

Dette er selvsagt bare sprøyt, men det er slik jeg føler det :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...