Gjest Gjest_Jente24_* Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Jeg kjøpte denne kremen i fra mario badesco http://www.mariobadescu.com/productDetail....tID=112&CatId=8 jeg har fet hud men også kombi hud. ser at den inneholder aha syrer. hva gjør det med huden? "sliper" den litt? jeg har litt ujevn hud og den gløder ikke lenger. bestilte denne i allefall. så ut som den kunne fungere på min hud. noen meninger?
Gjest Tanita Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 AHA-syrer er fruktsyrer som gjør at de døde hudcellene ekfolieres bedre, de fjerner søse hudceller uten å etse eller irritere huden. AHA-syrer løser opp og normaliserer bindingene mellom de døde hudcellene og trekker ned mellom hudcellene. AHA-syrer normaliserer hele overhuden, og huden får en struktur lik en yngre hud. Ved uren hud har man en unormal opphopning av døde hudceller og talgkanalene blir tilstoppet. AHA-syrer penetrerer inn i talgkanalene og løser opp proppene som gir komedoner (sorte prikker) og kviser. Hvis du skal bruke produkter med AHA-syrer, vil jeg anbefale MD Formulations. De har de mest aktive AHA-produktene.
Gjest Gjest_jente24_* Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 takk for svar. jeg har tenkt til å bruke md- f glycare lotion eller facial lotion (har ik bestemt meg for hvem enda), men har ikke råd nå. og siden mario badesco sine kremer får mye skryt tenkte jeg å prøve denne kremen fra dem. det kan vel ikke skade? håper den gjør huden min litt bedre i allefall. jeg bruker ellers en krem i fra dermalogica men syns ikke den gjør nytten. den gir bare nok med fuktighet men ingenting ekstraordinært. takk for svar tanita
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå