Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to ullkåper (eller jakker, ca knelengde) som er for vide. Jeg har hatt en tendens til å kjøpe for store vinterjakker, og ender opp med å se bomsete ut... Går det an å sy dem inn? Vil jo selvfølgelig gå til en skredder eller sydame da, ikke gjøre det selv. Noen som har fått det gjort? Blir det bra? Og er det dyrt?

Skrevet

Jeg har ikke fått det gjort, men jeg kan med 99,9999% sikkerhet si at det lar seg gjøre, og det blir fint. Ullkåper har søm i sidene hele veien ned stort sett, og det er ikke noe problem å sy inn på dem.

Skrevet

Jeg har fått gjort det med en kåpe. Skredderen sydde inn på sidene og i sømmen bak på ryggen. Fint resultat.

Skrevet
Jeg har fått gjort det med en kåpe. Skredderen sydde inn på sidene og i sømmen bak på ryggen. Fint resultat.

Dette skulle jeg ha gjort med en arvekåpe og noen gamle kjoler... Hvor mye betalte du?

Skrevet

Jeg fikk gjort det gratis hos en bekjent, men jeg tror vedkommende tar 200-300 kr for dette. Foret må ut og settes inn igjen, det er litt arbeid med det.

• 2 uker senere...
Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Beklager at jeg tar meg tilrette i tråden din :sjenert: , men jeg lurte på om noen vet hvor i Bergen man kan få gjort dette? Har noen en god skredder å anbefale?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...