Gå til innhold

Hvor galt var dette?

Fremhevede innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet
Hvor galt på en skala fra 1-10?

Har forståelse for at du gjorde det du gjorde og håper bare du ringte lenge nok til at de våknet skikkelig!  :sjarmor:

:Nikke::sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesten
Skrevet (endret)

Her er sikringsskapa på gangen, og dersom festløvene ikkje roar seg etter fleire advarslar, så tar styreleiaren hovudsikringa... Fungerer fint det altså! Så eg syns det er heilt i orden, og du treng ikkje ha dårleg samvit, ingen blei skada ;)

Endret av attegløyma
Skrevet

Våre naboer har et par-tre hunder som gjør mye. I natt har det vært et voldsomt leven fra dem. Vi har litt forskjellig tilnærming til dette problemet, min kjære gjør gjerne tilbake eller lager noe annet bråk. Jeg mener at det ikke er så smart for da plager vi fortvekk noen andre naboer igjen og da stiller vi dårligere i forhold til en eventuell klage. Likevel ler jeg godt av påfunnene hans av og til når tolvmodigheten min er rimelig tynnslitt.

Skrevet

Jeg hadde ikke angret et sekund! ;)

Skrevet

Tøft gjort.

Gjør det gjerne flere ganger om dagen, slik at du virkelig avbryter søvnen deres.

Skrevet

Synes ikke det var galt gjort jeg, men jeg hadde aldri turt det :ler:

Skrevet

Hadde et fast "triks" ovenfor en nabo for noen år siden.

Hun ropte å kjeftet så j... på de hun bodde med, at selv om hun bodde på andre siden av gangen i etg over, var det vanskelig å konsentrere seg om skolearbeid osv. Besteme meg for å ringe på å si i fra om at dette måtte stoppe. Problemet var at hun overdøvet ringeapparatet! Jeg ble nå litt skjelven i tillgg, men måtte gøre noe. Fant tlf nr hennes og ringte helt til hun svarte, så la jeg bare på. Dette gjorde jeg hver gang hun startet aloen sin, og det ble som ofest stille. Glad da hu flyttet!

Å ja, jeg hadde skjult mitt eget tlf nr...

Om dette vil hjepe mens folk fester er vel tvilsomt, men hevnen kan ære såååå søt dagen derpå!

Skrevet

Nei vet du hva, det fortjente de virkelig! :sjarmor: Synes ikke du skal ha noe dårlig samvittighet iallefall, toss alt så er festing et stort irritasjonsmoment for veldig mange. Blir så irritert av sånne folk som ikke tenker på naboene :sur:

Skrevet

At det var så tøft gjort, som folk over her skriver, synes jeg er å dra det vel langt. Det tøffe her ville vel vært å ringe på hos dem og si fra at du syntes det gikk over streken, og be om at det ikke gjentar seg.

Men forståelig, den er jeg enig i, særlig når man ikke har fått så mye søvn natta før og er irritert. Men det skal vel mye til for å våkne av en dørklokke dersom man ligger i ekstrem bakrus? Ville ikke regnet med at de tok hintet i alle fall.

Gjest Lovegeckos
Skrevet

Drit kuult gjort. Håper du står opp enda tidligere og ringer enda ofter og lenger neste gang. Det er fryktelig slitsomt å bo sammen med mennesker som ikke tar hensyn altså. Det har jeg følt på kroppen.

Skrevet
Ikke ille i det hele tatt. Jeg ble forbanna på naboen som begynte å spille høy musikk etter 23.00 en kveld og begynte da og spille tuba tilbake. Da ble det fort stille.

:tommel: :grine2:

Leier du ut på timebasis?

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet
At det var så tøft gjort, som folk over her skriver, synes jeg er å dra det vel langt. Det tøffe her ville vel vært å ringe på hos dem og si fra at du syntes det gikk over streken, og be om at det ikke gjentar seg.

Det har vi også prøvd :)

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Helt ok, synes jeg.

Tråder som denne gjør at jeg priser meg enda lykkeligere for å bo direkte avsides til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...