Gå til innhold

Hvor galt var dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor galt var det av meg å "tilfeldigvis" treffe ringeklokka til naboen på vei ut i morges. De hadde fest i natt, som så ofte før og de har tydeligvis ingen formeninger om støy- og lydnivå. Vet at de har fått beskjed om å dempe seg fra de naboene som bor aller nærmest (stakkar dem). Var det slemt av meg å vekke dem tidlig i morges på vei til butikken....og når jeg kom hjem igjen litt senere på formiddagen. De vet ikke at jeg gjorde det :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor galt på en skala fra 1-10?

Har forståelse for at du gjorde det du gjorde og håper bare du ringte lenge nok til at de våknet skikkelig! :sjarmor:

Skrevet

I prinsippet galt... men fullt forståelig ;)

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Har full forståelse for det. Jeg er et hevngjerrig menneske :sjarmor:

Skrevet

Ikke pent selvfølgelig, men veldig morsomt :ler:

Skrevet

Skjønner ikke hva som var galt med det. Synes det var tøft gjort jeg.

Skrevet

:overrasket: Det var da ikke farlig!

Selv kunne jeg tenke meg mer farlige ting: dynamitt utenfor døren deres, kinaputter i postkassen, plakat der det står "bråkete harrysnøvler" osv... :frustrert:

Skrevet

Njeeeeeeeeeei, ikke så ille det, men tror du at de tar hintet?

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet
Njeeeeeeeeeei, ikke så ille det, men tror du at de tar hintet?

Neei, jeg tenkte egentlig mer at hvis jeg skulle være trøtt og uopplagt i dag, så kunne de være det også :) Og forhåpentligvis litt bakfulle *ondskapsfull*

Skrevet

Skulle nesten tro du bodde i blokka mi? :sjarmor:

Jeg har hatt så lyst til å gjøre det samme, såååå magen ganger. Men har ikke tort! Nå tør jeg!

Skrevet

Det var så galt at det sikkert føltes godt.

Jeg vurderer å skaffe meg Playstation og Singstar for å hevne meg på naboen som har skaffet seg Playstation og Singstar.

Skrevet

Skjønner godt du falt for fristelsen, selv om jeg nok ikke ville gjort det selv!

Skrevet (endret)
Det var så galt at det sikkert føltes godt.

Jeg vurderer å skaffe meg Playstation og Singstar for å hevne meg på naboen som har skaffet seg Playstation og Singstar.

Om du bor i etasjen over så er dansematte tingen! Naboen over har det og det høres ut som taket detter ned!

Endret av liv
Skrevet

Ikke ille i det hele tatt. Jeg ble forbanna på naboen som begynte å spille høy musikk etter 23.00 en kveld og begynte da og spille tuba tilbake. Da ble det fort stille.

Skrevet
Ikke ille i det hele tatt. Jeg ble forbanna på naboen som begynte å spille høy musikk etter 23.00 en kveld og begynte da og spille tuba tilbake. Da ble det fort stille.

:klappe::ler:

Naboen her slenger dørene så veggen nesten rister og de som ringer på døra dems holder knappen inne så lenge at det kan mistolkes som en eller annen alarm, så nå har jeg begynt å slenge igjen ytterdøra også... :sjarmor:

Skrevet

Uff, så uheldig... :sjenert:

Jeg ville gjort det samme. Garantert. :sjarmor:

Skrevet

:hoho:

Skrevet

Nei, det var helt greit. Jeg har gjort det selv og har ikke blitt plaget med moralske grublerier i etterkant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...