Gjest Mistral Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Min eks siden 1 år har fått seg ny dame. Fikk vite det helt tilfeldig. Jeg hadde ikke noe problem med det, men så fikk jeg vite at han traff henne når vi var sammen. Han forandret seg brått til å bli iskald mot meg etter et kurs han var på, og den nye dama var på samme kurset. Det gjør så vondt å ha fått vite det. Vi har to barn sammen som han ikke har hatt tid til å være så mye sammen med det siste året. Nå skjønner jeg jo sammenhengen. Ikke nok med at han har bedratt meg to ganger (en gang når jeg var gravid også) men han velger dame og jobb fremfor ungene. Jeg får så vondt inni meg når jeg tenker på at ungene har en slik far. Tror han er en god far når de er hos han men han har f.eks aldri sagt at han savner ungene og kunne tenke seg å ha de en dag ekstra eller noe. Skjønner at det beste var å bli kvitt han, men det slutter ikke å gjøre vondt likevel. Føler meg mindreverdig og ikke respektert. Det er som om jeg har levet på en løgn hele siste året. Jeg er blitt bedratt tidligere også. Selv har jeg aldri vært utro. Synes det er en grusom ting å gjøre mot andre. Er redd for at dette påvirker meg sterkt i forhold til evt. ny mann i fremtiden. Måtte bare ha ut litt frustrasjon.
Luckyme Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 Jeg skjønner følelsen din.. Å oppdage at sin type/mann har vært utro er en veldig sår følelse. Har vært igjennom lignende med exen. I mitt tilfelle hadde jeg en ex som bedro meg med flere såkalte venninner.. Dette kom for en dag, etter at jeg brøt ut av forholdet pga hans måte å være på, kontrollerende, sjalu og humørsyk. Hadde bare noen turt å si det til meg mens vi enda var i sammen, hadde det vært enda enklere å gå ut av forholdet. Følte meg jævelig snytt etter 6 år, ett barn og hus, og planen var å gifte seg.. Deilig å vite jeg slipper å leve videre med en sånn mann.. Joda, en dag vil du treffe en mann du kan stole på.. Det finnes fortsatt noen av dem der ute som har moralen i behold, men at selvfølelsen nå er litt såret er jo ikke vanskelig å forstå Sender deg mine beste tanker. Klem
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 Takk for klapp og klem Jeg måtte nesten gråte en skvett jeg. Er rimelig full av følelser i dag så det skal ikke så mye til.
Lykkelig eks-frue Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 til deg og til din eks. Har selv også fått vite i ettertid at min eks hadde bedratt meg, og det har fått meg til å føle at hele vårt ekteskap var bygget på en løgn. Lang historie. Men han er ikke sammen med den han bedro meg med, for med en gang jeg var ute av bildet var han visst ikke interessant mer. Til pass for ham. Når det gjelder barna dine så kjenner jeg så altfor godt til følelsene du har. Dessverre er det bare noe vi må leve med, vi kan ikke tvinge den andre forelderen til samvær. Det er vondt å se sine barn savne en person som ikke stiller opp slik den bør. Nå tenker jeg som så at jeg får sette pris på at jeg er så heldig å se barna mine så mye som jeg får, og gjøre det beste ut av situasjonen.
lille_knirk Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 Vi er tydeligvis flere i samme situasjon. Ble slutt meg og xen som jeg har et barn med. Vi hadde vært sammen i 7 år og uten de store problemene. Fikk i ettertid vite at han hadde innledet et forhold med en ny dame 3 uker før jeg fødte ungen hans. Pluss at han hadde vært utro en gang 2 år før det ble slutt. Det gjorde veldig vondt. Hadde også sammen følelsen med å ha levd på en løgn i 2 år. Møten jeg ser på han og forholdet vi hadde forandret seg med en gang! Blir vanskelig å stole på noen ny, men alle menn er heldigvis ikke sånn!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå