Gå til innhold

5. juli?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Har vært her inne tidligere og smugtittet litt, og nå er det endelig min tur å begynne å planlegge :) Gleder meg veldig til den store dagen! Det ser ut til at vi ender opp på 5. juli. Er det noen andre av dere som også har valgt denne datoen?? Hvor langt har dere i så fall kommet i planleggingen? Blir helt stressa bare å tenke på hvor mye vi må ordne - der er jo under et halvt år til.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Juliane
Skrevet

Vi skal og gifte oss 5.juli !!! Vi bestemte det i oktober, og da ordnet jeg noen ting med en gang: Har bestilt kirke, og lokalet.( hotell) Vi skal senere ha møte med hotellet for å bestemme meny o.l, men det er greit å ha bestemt lokalet. Fotograf har jeg bestilt, og kjolen er kjøpt. Skal ellers prøve å ordne en del ting nå i januar- februar, men det er fordi jeg er gravid med termin i slutten av februar. Lykke til med planleggingen!! :)

Skrevet

Hei hei!

Vi skal og gift oss 5 juli. Har ikke kommet s veldig langt i planleggingen, men her er det vi har gjort:

-bestilt kirke

-bestilt lokalet

-kjøpt kjole

-kjøpt hansker

-bestemt forlovere

-frisør/sminking er bestilt

Skal ha møte med de som har lokalet i februar for å bestemme meny( den er vel allerede nesten bestemt) og blomster. Da skal vi og bestille brudesuite og fotograf-får bare ikke håpe vi er alt for sent ute :roll:

Vi får holde litt kontakt, og oppdatere hverandre utover våren :lol:

Skrevet

Artig å se at vi er flere med samme dato :D Hvilken kjole har dere valgt? Jeg går og funderer på om jeg skal ha denne:

Kjole

Link endret slik at den blir aktiv - moderator

Skal bestille lokale i kveld....

Skrevet

Vi skal også gifte oss 5. juli. Dette er hva vi har gjort så langt:

Bestilt lokale

Bestilt kirke

Bestilt fotograf

Bestilt organist (en annen enn den som er fast i kirken)

Fått trompetist i kirken

Salmer + musikk i kirken er bestemt

Innbydelser er laget

Bordkort er laget (ikke skrevet på navn, naturligvis...)

Sanghefter er laget

Forlovere er ordnet

Toastmaster er delvis ordnet

Deler av brudgommens antrekk er ordnet.

Det som skal ordnes i umiddelbar nærhet er kjole til meg + musikk på festen.

Ellers har vi det sånn ca. under kontroll. Vet hva vi skal ha, liksom.

Lykke til!

Skrevet

Hei igjen!

Dette er så moro!! Nå har vi bestilt kirke også. Og jeg har bestilt kjole. Endte opp med den som jeg la link til i et innlegg litt lenger oppe. Var med samboeren i går og prøvde klær - han ble så fin! Jeg falt helt for brokadedress - noen av dere andre som skal ha det?? Har snakket med både fotograf og cateringfirma - og de er nok temmelig i boks. Deilig å føle at det begynner å ordne seg!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei alle sammen, her er også en 5 juli brud. glær mæ! har også kommet like langt som de fleste med planleggingen. Lurer fælt på hva slags sanger man velger i kirken! Hva er de mest vanlige?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei alle sammen, her er også en 5 juli brud. glær mæ! har også kommet like langt som de fleste med planleggingen. Lurer fælt på hva slags sanger man velger i kirken! Hva er de mest vanlige? :o

Skrevet

Vi har valgt å ha disse salmene i kirken:

Guds godhet sang i sinnet

Lær meg å kjenne dine veie

Å Gud velsigna desse to

Ellers skal vi har 2 musikkstykker i tillegg (klassisk egenkomponert musikk, ikke populær...) Min kjære skriver musikk, så han har skrevet bryllupsmarsjen også. Gjett om jeg begynner å grine når det setter igang... Den er utrolig flott og mektig!!!

Andre salmer som er vanlige i bryllup er:

Å leva det er å elska

Kjærlighet fra Gud (huff og huff...)

Alltid freidig...

Og så kommer jeg visst ikke på flere. Det er mange salmer som fungerer bra. Sjekk bare innholdet i teksten, slik at du ikke velger en begravelsessalme....

Vanlig å ha fra 2 til 3 salmer

Vet ikke om det var salmer eller andre typer sanger du mente...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...