Gå til innhold

har du halebein?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte litt på om jeg skulle plassere dette under "kropp og helse", men fant etterhvert ut at det passer bedre her. "Kropp og helse" er for de seriøse

Til saken: Jeg kan tydelig kjenne halebeinet mitt, og husker fra skolen at læreren sa at dette var rester av den halen vi mennesker engang har hatt. Mitt halebein er sikkert 4 cm. Min utenlandske samboer har ikke antydning til halebein, og sier at han rent evolusjonsmessig har kommet lenger meg :overrasket:

Han sier det riktignok i en spøkefull tone.....

Håper at dere også har halebein?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har halebein, men det er ganske lite. Trodde alle hadde det jeg.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet
Jeg har halebein, men det er ganske lite. Trodde alle hadde det jeg.

Jeg har ingenting som minner om det. Ryggen min går rett over i rumpesprekken, uten at det er noe beinspiss som stikker ut ;)

Skrevet
Jeg har ingenting som minner om det. Ryggen min går rett over i rumpesprekken, uten at det er noe beinspiss som stikker ut ;)

Den stikker ikke akkurat ut til meg heller da, jeg må kjenne etter for å vite at det er der.

Gjest gjest t.s.
Skrevet

stikker ikke ut hos meg heller, men kan tydelig kjenne det - til min samboers store fornøyelse ;)

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

Kjenner det når jeg kjenner etter.

Til dere som mener dere ikke har: Vent til dere detter og slår dere der :ler:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet
Kjenner det når jeg kjenner etter.

Til dere som mener dere ikke har:  Vent til dere detter og slår dere der :ler:

Jeg vet at det finnes, og jeg har slått meg der ;)

Ryggraden slutter jo ett sted, men mitt halebein er hvertfall helt avstumpet, slik at det ikke kjennes som noen tapp slik jeg har inntrykk av at det gjør hos trådstarter.

Skrevet

Alle har halebein. Der hvor rompa begynner det bare bøyd innover i kroppen ;)

Skrevet

Jeg vet jeg kjente det tidligere, men kjente etter nå og kunne ikke kjenne det... Mistenker at jeg har blitt bælfeit

Skrevet
Jeg vet jeg kjente det tidligere, men kjente etter nå og kunne ikke kjenne det... Mistenker at jeg har blitt bælfeit

:hoho:

Skrevet

Selvsagt har jeg det, men det kommer jo ikke utover da.

Men, ja, selvsagt har jeg haleben, det har vi alle, og jeg HAR falt og slått meg der, det er auau ja. Da merker man utmerket godt hvor det er i alle fall...

Skrevet

Alle har, men jeg kan ikke kjenne mitt. Det er der nok likevel. ;)

Skrevet

Ok, hvis jeg har halebein og hvis jeg hadde hatt hale på det, så hadde garantert halen vært mellom beina. :sprettoy:

Skrevet

La oss si at alle mennesker var utdødd, (bisarr tanke, men) det landet en UFO her, og de fant noen menneskeskjeletter. Ville de da konkludert at menneskene hadde hale?

Skrevet
Ok, hvis jeg har halebein og hvis jeg hadde hatt hale på det, så hadde garantert halen vært mellom beina.  :sprettoy:

:ler:

Skrevet
La oss si at alle mennesker var utdødd, (bisarr tanke, men) det landet en UFO her, og de fant noen menneskeskjeletter. Ville de da konkludert at menneskene hadde hale?

måtte isåfall vært en dau hale som ikke kunne logres med :ler:

Skrevet
Håper at  dere også har halebein?

Ja, jeg har et lite ett som pleier å vibrere når jeg er glad.

Skrevet
Ja, jeg har et lite ett som pleier å vibrere når jeg er glad.

he he, dere har jo to stykker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...