mito Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Jeg registrerer at enkelte av de kvinnelige medlemmene her kunne tenkt seg en elsker. La oss her definere 'elsker' som en man har jevnlig seksuell omgang med, ekslusivt de forpliktelse et forhold innebærer. Dette er naturligvis svært lett å skaffe seg for alle kvinner som ikke lukter lik og veier under 500 kilo. Problemet er snarere at en vil ha en mann en er seksuelt tiltrukket av, og som også utstråler tilstrekkelig trygghet. I egenskap av å være mann, blir mine anbefalinger følgende: - foretrekker du å være den passive part (les: bli sjekket opp) som de fleste kvinner, er utesteder det beste alternative. Doll deg opp og smil mye, og du vil garantert blir sjekket opp mye. Luk ut bunnslammet og de fulleste, og du vil forhåpentligvis stå igjen med noen menn/gutter av høyere kvalitet. IKKE ha sex med dem første kvelden, selv klining bør fortrinnsvis unngås. I stedet for bør telefonnummer utveksles. Når disse tar kontakt uken etterpå, kan du møte dem og evaluere dem i en mer tradisjonell date-setting. Stemmer kjemien bra, vil trygghet og attraksjon sannsynligvis medføre at du har lyst til å ha sex. Er sexen også bra, ligger egentlig alt til rette for et elskerforhold, med mindre fyren er desperat etter et mer tradisjonelt forhold (lite sannsynlig).
Gjest Cristoph Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 så menn vil egentlig ikke ha visse forpliktelser? det er det du egentlig sier i den siste setningen.
mito Skrevet 30. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2006 så menn vil egentlig ikke ha visse forpliktelser? det er det du egentlig sier i den siste setningen. ← Nei, det er ikke det jeg sier, men disse mennene er i utgangspunktet ute etter sex. De kan naturligvis utvikle andre følelser etterhvert, men første prioritet er å dyppe, pardon my French. Spesielt ettersom dette trolig vil være relativt attraktive gutter/menn, som er bevisste på sin verdi på kjøttmarkedet og følgelig har mindre trang til faste rammer og forpliktelser.
Gjest Cristoph Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 Nei, det er ikke det jeg sier, men disse mennene er i utgangspunktet ute etter sex. De kan naturligvis utvikle andre følelser etterhvert, men første prioritet er å dyppe, pardon my French. Spesielt ettersom dette trolig vil være relativt attraktive gutter/menn, som er bevisste på sin verdi på kjøttmarkedet og følgelig har mindre trang til faste rammer og forpliktelser. ← disse mennene. er det mennene ute på byen?
mito Skrevet 30. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2006 disse mennene. er det mennene ute på byen? ← Ja, som hun etter planen har blitt forsøkt sjekket opp av og utvekslet telefonnummer med.
Dina Skrevet 30. september 2006 #6 Skrevet 30. september 2006 Takk for oppskriften Mito! Skal huske på det neste gang jeg er ute på byen...
Gjest "gjest" Skrevet 30. september 2006 #7 Skrevet 30. september 2006 Kan du ikke bare spørre en kompis om dere ikke kan pule litt nå og da?
Gjest mela Skrevet 30. september 2006 #8 Skrevet 30. september 2006 Kan du ikke bare spørre en kompis om dere ikke kan pule litt nå og da? ← Det er ikke alle som har en kompis.
Gjest Tanita Skrevet 30. september 2006 #9 Skrevet 30. september 2006 (endret) Og ikke alle gutter/menn man møter ut på byen som er meget attraktive, er kun ute etter et elskerforhold! Min "falt pladask" da han så meg (utrolig nok), han kan få "hvemhanvil" pga utseendet sitt - men han ble forelska og ville ha et seriøst forhold. Så du kan finne en kjæreste ute på byen også - ikke alle er ute etter ONS. Endret 30. september 2006 av Tanita
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #10 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg registrerer at enkelte av de kvinnelige medlemmene her kunne tenkt seg en elsker. La oss her definere 'elsker' som en man har jevnlig seksuell omgang med, ekslusivt de forpliktelse et forhold innebærer. Dette er naturligvis svært lett å skaffe seg for alle kvinner som ikke lukter lik og veier under 500 kilo. Problemet er snarere at en vil ha en mann en er seksuelt tiltrukket av, og som også utstråler tilstrekkelig trygghet. I egenskap av å være mann, blir mine anbefalinger følgende: - foretrekker du å være den passive part (les: bli sjekket opp) som de fleste kvinner, er utesteder det beste alternative. Doll deg opp og smil mye, og du vil garantert blir sjekket opp mye. Luk ut bunnslammet og de fulleste, og du vil forhåpentligvis stå igjen med noen menn/gutter av høyere kvalitet. IKKE ha sex med dem første kvelden, selv klining bør fortrinnsvis unngås. I stedet for bør telefonnummer utveksles. Når disse tar kontakt uken etterpå, kan du møte dem og evaluere dem i en mer tradisjonell date-setting. Stemmer kjemien bra, vil trygghet og attraksjon sannsynligvis medføre at du har lyst til å ha sex. Er sexen også bra, ligger egentlig alt til rette for et elskerforhold, med mindre fyren er desperat etter et mer tradisjonelt forhold (lite sannsynlig). ← Nja, det er vel ikke slik det foregår når det er snakk om elskerforhold, alltid vel? Det du beskriver høres mer ut som dating for noe mer. Kvinner gidder ikke bruke all verdens tid på alt snikk snakket før the real thing skjer. Det er bare når det er snakk om kjærester det.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #11 Skrevet 1. oktober 2006 Kan du ikke bare spørre en kompis om dere ikke kan pule litt nå og da? ← Nei, det er umulig. Når jeg har en venn, så er det en venn jeg verdsetter og respekterer. Det ville aldri falle meg inn å gjøre noe slikt mot en venn. Det blir faktisk helt feil. Det overrasker meg at såpass mange unge har et så overfladisk forhold til relasjoner.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #12 Skrevet 1. oktober 2006 Nei, det er ikke det jeg sier, men disse mennene er i utgangspunktet ute etter sex. De kan naturligvis utvikle andre følelser etterhvert, men første prioritet er å dyppe, pardon my French. Spesielt ettersom dette trolig vil være relativt attraktive gutter/menn, som er bevisste på sin verdi på kjøttmarkedet og følgelig har mindre trang til faste rammer og forpliktelser.← Hva mener du med ordet "forpliktelser"? Hva er det, og er det negativt for deg? Er det umulig å ha "forpliktelser" og samtidig ha det gøy på byen?
Gjest Gjest_adrian_* Skrevet 1. oktober 2006 #13 Skrevet 1. oktober 2006 Hva mener du med ordet "forpliktelser"? Hva er det, og er det negativt for deg? Er det umulig å ha "forpliktelser" og samtidig ha det gøy på byen? ← tydeligvis. umodent.
mito Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #14 Skrevet 1. oktober 2006 Nja, det er vel ikke slik det foregår når det er snakk om elskerforhold, alltid vel? Det du beskriver høres mer ut som dating for noe mer. Kvinner gidder ikke bruke all verdens tid på alt snikk snakket før the real thing skjer. Det er bare når det er snakk om kjærester det. ← Selv om forholdet bare er seksuelt, så er det viktig for de fleste kvinner å føle seg trygg på vedkommende. Å ha sex første kvelden, og spesielt i beruset tilstand, vil i de aller fleste tilfeller være ødeleggende.
Gjest Gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #15 Skrevet 1. oktober 2006 Når jeg har en venn, så er det en venn jeg verdsetter og respekterer. Det ville aldri falle meg inn å gjøre noe slikt mot en venn. Det blir faktisk helt feil. ← Man verdsetter og respekterer vel også de man har sex med? Og har man sex med en venn, så er det vel ikke noe man gjør mot ham. Så lenge han er med på leken, så kan det faktisk være en positiv opplevelse for begge parter Jeg har faktisk funnet de fleste av mine elskere blant venner og bekjente. Å sjekke opp noen på byen, for så å gå på dater, virker som en hel del jobbing som lett kan gi fyren feil inntrykk og falske forhåpninger. Trådstarters påstand om at menn sannsynligvis ikke vil ha et forhold, spesielt ikke dersom de "vet sin verdi", stemmer nemlig ikke helt overens med mine erfaringer.
mito Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #16 Skrevet 1. oktober 2006 En tredje mulighet er å sende meg en søknad via PM
Gjest Fjellsippa Skrevet 1. oktober 2006 #17 Skrevet 1. oktober 2006 En tredje mulighet er å sende meg en søknad via PM ← Så det var det du egentlig ville. Hvorfor sa du ikke det med en gang. Ser ut som om din egen oppskrift ikke funka
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #18 Skrevet 2. oktober 2006 En tredje mulighet er å sende meg en søknad via PM ← hahhhhahha-tror virkelig jeg skal legge inn en søknad der ja - er du god i sengen da?
Gjest Gjesta Skrevet 2. oktober 2006 #19 Skrevet 2. oktober 2006 (endret) En tredje mulighet er å sende meg en søknad via PM ← Ja, hvorfor pakke noe inn? veldig bra edit, skriveleif Endret 2. oktober 2006 av sjarmtroll
mito Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #20 Skrevet 2. oktober 2006 hahhhhahha-tror virkelig jeg skal legge inn en søknad der ja - er du god i sengen da? ← Jeg befinner meg nok litt over midtsjiktet, men ikke helt i eliten. Er du ute etter tantrix sex timesvis, trenger du ikke å søke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå