Gjest Cosmic Girl Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Når det står i bilaget at testen skal taes på morgenen, kan man da likevel ta den om kvelden? Skulle fått mensen for lenge siden, med pga p-pilleslutt er alt kaos i systemet. Tok test for en ukes tid siden som var negativ, men siden jeg skal på fest i kveld skulle jeg gjerne testet en gang til. Bare for sikkerhets skyld..
Gjest allium Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 Den er like pålitelig som om morgenen hvis det er fire timer siden sist du tisset.
nynne Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 jeg testet positivt på etterm ei uke etter ikm. hadde først hatt negativ uka før... spennende
Gjest Cosmic Girl Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 Takk for svar, dere. Jeg holdt meg til jeg holdt på å tisse i buksa for å klare de 4 timene, og testet negativt. Bedre lykke neste måned.. MEN; for å bli gravid må jeg jo få mensen, for da vet jeg at jeg har vanlige eggløsninger. Får bare smøre meg med tålmodighet, og vente til det skjer.. MEN; Da blir det ihvertfall fest i kveld Ha en fin helg, dere!
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 MEN; for å bli gravid må jeg jo få mensen, for da vet jeg at jeg har vanlige eggløsninger. Får bare smøre meg med tålmodighet, og vente til det skjer.. ← Nix, EL utløser mens, ikke omvendt Men du har rett i at stabile sykluser er en indikator på om du har EL, men at du ikke har hatt mens de siste ørten månedene er ingen garanti for at det ikke går. (Litt på siden av temaet, det er enkelte unge jenter som tror at så lenge de ikke har begynt å få mensen kan de ikke bli gravid... Stemmer like lite på de som her, pga at første mens vil oftest komme etter første EL)
nynne Skrevet 1. oktober 2006 #7 Skrevet 1. oktober 2006 men lurer på om ikke trådstarter bare mente at mensen godt kunne komme - så hun visste at el hadde vært, og hun DA kunne begynne på ny syklus med ny prøving
Gjest Cosmic Girl Skrevet 1. oktober 2006 #8 Skrevet 1. oktober 2006 men lurer på om ikke trådstarter bare mente at mensen godt kunne komme - så hun visste at el hadde vært, og hun DA kunne begynne på ny syklus med ny prøving ← Nettopp.. Orker ikke teste slim og sånt, og de El-testene på apoteket koster jo en liten formue, så jeg vil bare ha en indikasjon på at ting "funker"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå