Gå til innhold

Skuffet over Strawberrynet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte en maske og en lip gel fra Anna Sui. Lip gel var en tester og den var brukt. Jeg skrev en emil og klaget på tirsdag og har enda ikke hørt noe. Så mye for at kunden skal være 100% fornøyd. :frustrert:

Ville bare fortelle det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, det var rart. Har aldri opplevd slikt fra de før, og har bestilt over 60 ganger.

Skrevet

Fikk også en brukt krem engang. Lønner seg tydeligvis ikke å bestille unboxed.

Skrevet (endret)

Jeg har bestilt mye der og har stort sett vært fornøyd bortsett fra en ødelagt øyenskygge. Men slikt kan skje at en tester blir forbyttet, men jeg forventet meg at de skulle ta det seriøst og svare meg på emailen min. Det skuffer meg.

Endret av Lillesøster
Skrevet

Kanskje de ikke har fått mailen din eller at noe annet har skjedd, prøv en gang til.

Skrevet

Jeg har lest tidligere også, at folk har fått tilsendt produkter som var brukte. Tror ikke jeg skal bestille fra SN, selv om jeg har tenkt på det flere ganger.

Gjest Deception
Skrevet

Jeg fikk en gang en helt tørr mascara, og som deg: ingen respons pr. mail.

Skrevet
Jeg har lest tidligere også, at folk har fått tilsendt produkter som var brukte. Tror ikke jeg skal bestille fra SN, selv om jeg har tenkt på det flere ganger.

Får ikke lyst til å bestille mer der nei. Er det noen steder hvor make up er like billig og hvor frakt er gratis?

Skrevet

Har som sagt tidligere i tråden bestilt fra SN over 60 ganger, og alltid fått tilbake tollen jeg har måttet betale, og fått hurtig svar på mail, så jeg går virkelig god for SN. Har opplevd at posten har rotet bort pakke, og fått de tilsendt på nytt fra SN, med beskjed om at om jeg får pakken, kan jeg bare beholde begge to.

Skrevet
Har som sagt tidligere i tråden bestilt fra SN over 60 ganger, og alltid fått tilbake tollen jeg har måttet betale, og fått hurtig svar på mail, så jeg går virkelig god for SN. Har opplevd at posten har rotet bort pakke, og fått de tilsendt på nytt fra SN, med beskjed om at om jeg får pakken, kan jeg bare beholde begge to.

Fint at du er fornøyd. Jeg har også bestilt der mange ganger, men nå er jeg ikke fornøyd. Ser at det er flere her som er misfornøyd med SN. På meg virker de nå useriøs.

Skrevet

Det hørtes virkelig ikke bra ut, men jeg kommer nok til å fortsette å bruke SN. Jeg har bestilt 40-50 ganger, og aldri opplevd å få dårlige produkter. Det jeg sliter med nå om dagen, er at de har redusert rabatten min til 5%, noe som betyr at jeg taper så mye som 10% på ordrer av mer enn tre produkter... Jeg har mailet dem, men de har ennå ikke løst problemet. Egentlig skylder de meg noen få hundre på grunn av dette, men jeg tror ikke jeg tør å kreve det tilbake. :sjenert:

Skrevet

Jeg har bestilt derfra kanskje 35 ganger, og har ikke opplevd noe tull, forutenom en gang da de trakk meg to ganger for ett produkt.

Skrevet (endret)

Bestiller man nok mange ganger vil man sikkert en eller annen gang oppleve noe negativt med dem. Tror det er litt tilfeldig hvem det rammer, men jeg skjønner nå at "butikken" kan selge så billig når det skjer slike feilsendinger. De har sikker masse kunder, så det koster dem sikkert lite å gjøre slike feil.

Endret av Lillesøster
Skrevet

Må bare si en ting til. Jeg har endelig fått svar fra SN etter at jeg ikke gav meg. JEg fikk samboer til å hjelpe meg med å skrive en mer "seriøs" email, og fikk jammen meg svar. Men de prøvde å roe seg bort. De argumenterte med at det står på SN hjemmeside at det kan stå tester på de produktene de sender ut. Men jeg gav meg ikke og har fått beskjed om at de skal sende meg en ny. Så da gjenstår det å se. Men jeg har da aldri sett at det står at man kan motta tester fra dem. Noen andre som kjenner til dette?

Skrevet

Fikk akkurat en pakke fra SN idag som inneholdt 3 produkter, og jeg har ellers vært ganske fornøyd med dem så langt............ Men denne gang er d ikke, jeg stusser over nå om det ene produktet er fake. Det er en lipgloss fra Biotherm (Aquasource Levres). Jeg sjekka nøye gjennom pakningen og sammenlignet selve tuben med den gamle jeg har. Der fant jeg noe som var litt merkelig, det er altså det som står på baksiden er noe helt annet på den nye tuben enn den gamle (og skriften er "skjev).

Det viktigste var også at utløpsdatoen ikke sto datert på den nye tuben, mens på den gamle sto den på øverst på framsiden..........

Konsistensen var også forskjellig, den nye tuben var mer vannbasert enn den gamle.....

Vet ikke om jg skal klage?

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg vil bare meddele at det lønner seg å klage. Jeg har fått tilsendt nytt produkt.

Skrevet
Må bare si en ting til. Jeg har endelig fått svar fra SN etter at jeg ikke gav meg. JEg fikk samboer til å hjelpe meg med å skrive en mer "seriøs" email, og fikk jammen meg svar. Men de prøvde å roe seg bort. De argumenterte med at det står på SN hjemmeside at det kan stå tester på de produktene de sender ut. Men jeg gav meg ikke og har fått beskjed om at de skal sende meg en ny. Så da gjenstår det å se. Men jeg har da aldri sett at det står at man kan motta tester fra dem. Noen andre som kjenner til dette?

Jeg har aldri opplevd å se at Strawberry har testere. Jeg har nok bestilt 30-40 ganger tror jeg, og er veldig fornøyd. Alltid nye friske varer. Fikk noe trøbbel med Visa en gang, ble trukket uten at ordren ble fullført. Skrev mail, og de ordnet opp i det. Får alltid igjen tollutgifter også, og jeg vet iallefall ikke om noen andre som har denne servicen. Det er ikke alt som er like billig der, men iallefall billigere enn vi er vant til! De har jo alltid gode tilbud også, og så vidt jeg vet de eneste som sender gratis

Skrevet

Åssen kan det være tester?

Da må jo de som jobber i SN bruke dem, for kundene kan jo ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...