Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2003 #1 Skrevet 19. januar 2003 Jeg har vært og prøvd kjole, og sitter og ser på bilder av den kjolen jeg likte best. Da jeg prøvde, hadde jeg på en BH som er ganske 'polstra', så den har en viss 'push-up-effekt'. Kjolen det er snakk om er ganske utringet. Det jeg lurer på er: hvis jeg har en 'mindre' BH, vil utringinga bli mindre da? Altså - vil linninga komme lenger opp, liksom? Klarer ikke helt å tenke meg til hvordan dette her vil bli... :D
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2003 #2 Skrevet 20. januar 2003 Hm, hvis du bruker en bh som ikke er fullt så hjelpsom, så slipper du vel å få puppene under haka (som mia gundersen). Om linninga vil bli lengre ned.. spørs vel på formen på kjolen, hvorvidt mindre polstring lar den falle litt mer nedover og midjen dermed forflytter seg bittelitt, eller om midjen er fast og det bare blir mindre trangt i overetasjen..
Furstina Skrevet 20. januar 2003 #3 Skrevet 20. januar 2003 Mitt tips är att prova kjolen med en BH som liknar den du ska ha på Dagen för att se mest likt ut. Vill du ha lite hjälp ska du ha en BH som ger dig det i lagom dos. Det är som Gäst säger inte snyggt med allt för upppumpad byst som hamnar precis under hakan... Ännu bättre är om du redan har köpt BH/underkläder men det kan ju också vara svårt innan du vet hur kjolen kommer att se ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå