Gå til innhold

Bollemus

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Maiken. Idag er du virkelig bra. Den kommentaren om at vi kvinner også snart må sjekke bulen i buksa vår...den synes jeg var godt. Det samme med den at gutta nå utvider spekteret sitt til å ikke lenger bare glo på pupper og rumper...veldig bra. Jeg flirer godt her jeg sitter.

Men jeg vet ikke om jeg er helt fornøyd med at jeg nå vet at gutta også smugtitter? "der" også. Kan man holde den (bollemusa) inne ved å holde pusten..eller kan man få den til å synes ved å "strutte"??..

Blir litt av et syn til slutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst nå..... mener dere virkelig jenter at dere tror pupper og rumpe er det eneste vi ser på?

Jeg ser på, i tillegg til det ovenfor nevnte åffkårs, på kroppsholdning, ansikt, skuldre/armer, mage/hofter, legger og lår... og sikkert enda mer også.

Et par pupper eller en spretten rumpe kan være et flott syn..... men skikkelig morro blir det først når alle kroppsdelene står i forhold til hverandre..... oioioi.... da kan vi snakke om stirring da....... bak :briller: forståss :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det neste blir vel at det blir mote å gå krumbøyd med ryggen som en "S" for å fremheve det lille bollemusete man måtte ha :hoho:

Hva med de som går på Huk da?.... :briller::briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida Kristian. Jeg har vel tenkt at dere gutter ser på heltheten, men må jo innrømme at jeg ofte har lurt på hva/hvor dere ser mest! Enda en grunn til at KG er så bra....nå vet jeg jo det! Dere ser på ALT! Det var jo bra. Jeg er enig. Det er helheten som skal "stemme". Men må innrømme min svakhet....armer....."sukker"....ingenting som mannearmer....blir salig i blikket om mo i knærne av tanken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har kanskje betydning for definisjonen om det er underhudsfett eller selv skjelettet som er avgjørende.

Men en ting er i hvertfall sikkert, min lille bolle vokste i takt med at kiloene kom på, så fettet er ikke HELT uten betydning. 50 kilo - bolle, 70 kilo - større bolle.

Men den har da heldigvis gjort nytten uansett hvilken vekt jeg har hatt :D

Bankemus høres litt rart ut ja. Har ikke sett at noen har svart på spørsmålet om hva som er bankemus. Er det den helt flate varianten eller finnes det en eller flere mellomting?

Når nettene blir lange........ :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan guttene får tid til å sjekke ut alle detaljer så godt jeg :roll:

Så når jeg nå skal prøve å ta meg godt ut, skal jeg jaggu til meg sjekke om jeg har "nok" bollemus også :lol::lol::sjarmor:

Det er litt av en liste vi må "passe på" jenter:

Brystene

Rompa

Låra

Håret (på hodet og div andre steder....)

Henda

Neglene

Ansiktet

og... musa...

Hm... og sikkert er det mye jeg har glemt :-? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere hørt om hun damen som var så kort i beina at hun lagde musespor i snøen . :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  

hilsen

indianlady :ler:

Den var bare kjempebra!! :hoho: Ler meg ihjel!

Bollemus eller ikke- så lenge det er mus laga så spiller det vel ingen rolle?....

Bortsett fra det rent visuelle da, som gutte kicker sånn på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bollemus eller ikke- så lenge det er mus laga så spiller det vel ingen rolle?....  

Bortsett fra det rent visuelle da, som gutte kicker sånn på.

Det er helt korrekt Vinga... det spiller ingen rolle..... så lenge det ikke er Luremus da :ler:

Luremus ække kult :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei ! :D

Så kjekt å se at folk husker tråden jeg lagde på det gamle forumet da !! :wink:

Jeg skal forklare litt de forskjellige begrepene her :

BOLLLEMUS

Det er når musa synes utenpå trusa, og det har ikke så mye å si om jenta er tynn eller tjukk, men selvfølgelig litt da. Tynne jenter kan ha det akkurat som fyldige jenter kan ha det :lol::lol:

MEN; det er ikke skikkelig bollemus uten at den synes utenpå bunade, som en annen var inne på her :hoho:

BANKEMUS

Det er IKKE en flatbanka mus, det er når musa er like hard som en bordplate, bank i bordet, og det kommer av at jenta ikke har fett på kroppen :o Kan være vond å ha med å gjøre, spes under sex, da mannen risikerer å få gnagsår oppå staken :hoho:

Det er også forsket på at de som har bollemus har et bedre sexliv og oppnår flere og bedre orgasmer enn de med bankemus, det har vel med at det er mykere, og at man slipper å ligger der og tenke på at AUU !! dette kommer til å gjøre vondt, da spesielt for mannen :hoho::hoho:

Kan vi ikke begynne å måle mus i håndfuller da, slik som mannfolkene gjøre med puppene våre ?? :rodme:

EN HÅNDFULL MUS !!! :ler2::ler2:

Og om noen lurer på noe mer er det bare å spørre :rodme:

Hilsen Pludre som VET at bollemus er best :wink::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...