Gå til innhold

Bollemus

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Så kan bollemusene bare sitte passive på McDonalds og bane seg vei gjennom chipsen.

Maiken

Bollemus er ikke musene til de feite dah :hoho:

Det er vel omtrent like avhengig av fedme som hårfarge er det... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*vifter med armene, og sier: jeg kan, jeg kan....*

Når en liten mus skal ut å gå

må hun se seg for å passe på.

Det er mange her som ønsker at

få en deilig liten musestek

til middagsmat.

kanskje blir det meg

kanskje blir det deg,

kanskje blir det tralala...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bollemus har ingenting med større mengde underhudsfett, eller tykke kjønnslepper å gjøre.

Det er kun selve "skambenet"'s utforming som bestemmer, altså at jenta har et skamben/venusberg som buler litt ut, slik at det blir en bue eller "bolle" som syns tydelig når hun har truse eller bikini, og ligger/står med samlede ben.

Ganske sexy å se. Man ser det tydelig hos noen jenter, mens hos andre er underlivet helt "flatt".

Jeg tror nok ikke menn har noe større nytelse av en bollemus enn en flat mus, bare så det er sagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager Petter, men dersom du studerer skjeletter ser du at det er feil...

Noen har store neser, andre har store ører, noen har bred penis, andre har store ytre lepper.

Noen har ikke mus, men marsvin eller rotter.

Bolle på dansk?... DA blir bollemus en mrsommere betydning...? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette skrev Lasse:

"Beklager Petter, men dersom du studerer skjeletter ser du at det er feil... "

Hva er "feil"? Det er jo nettopp skjelettet(benet) der nede som hos noen jenter gir denne "bollen"? På samme måte som noen har stor nese, store hender osv?

Skjønner ikke helt hva som er "feil"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brusk, kanskje??

Vinga dah! Jeg har lært så mye rart på KG. Blant annet at bollemus ikke har med fedme å gjøre. Bare sa det allikevel :) Men livet mitt før KG derimot? Akk, så naivt. Fordi at da trodde jeg faktisk at dette hadde med fett å gjøre :oops: Fordi at jeg har ofte sett at litt runde jenter som bruker bukser som strammer der nede har avslørt litt sånn mye greier...

Også har jeg trodd at når det liksom buler litt i bikinibuksa, så har det vært mye hår, rett og slett. Har t.d.d. ALDRI sett noen som buler så kraftig at det synes på den måten at det er virkelig synes godt. Og jeg har frekventert mangt et helsestudio. Og vært i mang en svømmehall.

Er det sååå stor forskjell på dette da? Ble faktisk litt nysgjerrig nå. Og lurer litt på hva jeg egentlig er i besittelse av :o

Er det virkelig slik at gutta studerer oss på den måten? Har vært mest opptatt av hvordan rumpa mi tar seg ut, jeg. Og forsiktig med at den ikke buler :wink:

Det ideelle er vel da: En rumpe som ikke buler, et skamben som buler, to pupper som buler litt hvis de buler riktig og ikke for mye eller for lite og en mave som ikke buler. Har jeg glemt noe?

Hehe :sjarmor: Snakk om å bevege seg mer og mer inn på menns banehalvdel. Snart er vi også opptatte av om bulen i buksa vår er OK...

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Maiken: Når det gjelder rompa på både jenter og gutter, er det ikke fint hvis den buler litt da (altså muskler og ikke fett)??!!!!! Jeg synes nå i hvert fall det.

Tror også gutter ser litt både her og der på jenter, men det høres da ut som dere jenter gjør også :wink:

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse's egen tolkning av begrepet bollemus virker noe sær, og ganske mye på tvers av den gjengse tolkning.

Bollemusa skal SYNES tydelig utenpå trusa/bikinien når jenta står eller ligger med samlede ben, og det er det kun skambenet's utforming som kan bidra til.

Men det gjør meg ingenting at du har din egen spesielle definisjon, Lasse, men jeg må le litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm! Må mobilisere ny type awareness neste gang jeg reiser meg opp og går tur på strand :briller:

Mogens, klart vi titter. Men for min del, så gir jeg gutta sjans på strand. Ihvertfall etter dukkert. Er snill med dem da, og trekker fra en del. De fleste ser jo ut som om de har bankemus etter en kald dukkert :wink:

Neida...helt ærlig? Jeg glor ikke på stell, nei. Ser mer på helhetsinntrykk, og nyter synet av folk som nyter livet. Enten de er sånn eller slik. Dukker det opp en flottis innimellom, så ser jeg på ham også, og konstaterer selvfølgelig at han ser ok ut. Men de færreste opplever at jeg måper.

Tvert imot, så synes jeg det er greit å ignorere en del av disse selvbevisste guttene. Det fører som regel til at de spankulerer enda en runde forbi, for å forvisse seg om jeg egentlig hvor deilig han var. Nå snakker jeg om typen menn som MÅ ha masse stirrende tilbakemeldinger på seg selv for å holde selvrespekten sin vedlike. Kjedelige typer. Masseproduserte utstillingsdokker. Men det blir en annen debatt...

Og litt selvmotsigende, for jeg er nok opptatt av hvordan jeg selv tar meg ut. Men vil helst ikke bli vurdert kun etter utseendet. Håpløs runddans, slik verden har blitt. Men at skambenet vårt skal være en gjenstand for sikling da gitt :o Litt guffent og gøy på samme tid. Det føles litt for intimt at fremmede menn skal studere den delen av kroppen min og fantasere rundt det. Samtidig så er det ok at folk tar seg tid til litt flyktig tankelek midt i alt dette vestlige kavet vårt.

Er litt fascinert av dere menn. Kanskje dere ikke er så standardiserte i hjernen som man kan få inntrykk av allikevel? Dere blir jo fremstilt som noen nøttehuer som bare glor på pupper og rumper.

Nå utvider ihvertfall spekteret seg litt :wink:

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare kommentere at "stirring" er helt uhørt for meg! Synes det er ganske teit å kikke etter annen hver dame slik at hele verden ser det :kul: Det er liksom forskjell på å se, og å se....... Det skal imidlertid legges til at jeg får med meg ting allikevel :briller:

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maiken: Jeg er faktisk litt overasket over at dere jenter ikke er klar over at underlivet deres er gjenstand for ganske mye "diskret oppmerksomhet" fra oss menn, når man er på stranda? Forfra, kikker jeg nok mer på underlivet, enn på puppene.

Et "utstående" venusberg er et ganske herlig syn...

...og det å "ane" såvidt sprekken, spesielt etter at dere nettopp har badet, er ganske fint... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da veldig så debatten skulle ta av her da. Bollemus for meg er slik jeg ser det og ingen andre... Og det er bare fantastisk vakkert å få lov til å se på og røre ved.... La det være slik. Ikke gjør kvinnens kjønnsorgan om til en veldig avspora debatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vegne av meg selv og mine medsøstre så er det kos å høre at vi er gjenstand for en helhetlig vurdering :blunke:

Samtidig så håper jeg dere menn er klare over hvor heldige dere egentlig er som kan tre på dere disse vide, slengete badeshortsene og samtidig vite at dette er et helt akseptert plagg til bruk på stranda.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtidig så håper jeg dere menn er klare over hvor heldige dere egentlig er som kan tre på dere disse vide, slengete badeshortsene og samtidig vite at dette er et helt akseptert plagg til bruk på stranda.

Tro meg Maiken.... det er veeeeeeeldig mange av oss menn glade for ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...