Gå til innhold

Bollemus

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei jenter,

hva er egentlig definisjonen på en bollemus?

og hva er egentlig den store attraksjonen med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå får du passe på så du ikke dreier debatten inn på kjønnsleppenes størrelse, de har ingenting med begrepet bollemus å gjøre, men noen later til å tro det. Bollemusa er et begrep som dreier seg om det som er ovenfor kjønnsleppene, bare for å ha sagt det...

Bollemus er et uttrykk for at skambenet står ut, liksom, slik at venusberget blir "høyt". Det vil si den forhøyningen, eller buen, man ser når jenta har truse/bikini, og står i oppreist stilling, eller ligger på ryggen med samlede ben.I motsetning til et underliv som forsvinner "flatt" inn mellom beina på jenta...

Det er skikkelig sexy å SE ei slik jente, men tror ikke det er noen forskjell på en bollemus, og andre typer "mus", når det gjelder nytelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med bollemus er en litten praktisk sak når det gjeller samleie...

Kjæresten minhar det og det er aldri noen problemer i noen stilinger.

det kommer vel av den som er sakt tiligere her om at det er skambenet som vokser ut..1212[ Dette Innlegg er endret av: KåreK den 2002-03-24 17:19 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jenter med bollemus er et utrolig vakkert syn... spesielt i Syden, hvor man kan ha mørke solbriller med mye refleks, og da kan man betrakte fine bollemuser med et skråblikk mens hodet liksom peker en annen vei... (hi-hi)

Hilsen mannegrisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...

Ikke forvirre oss sånn, Sexy! Blir mange begreper å holde styr på her...

Bollemus er best med kanel og og sukker i svingene, og sånn passelig brunstekt, spør du meg.

Bankemus derimot, må gjerne jobbes litt med for å fåes passelig mør og fin. Mus er glad i ost har jeg hørt, så jeg pleier strø det på toppen; Jarlsberg er min favoritt. Slik blir vi alle fornøyde.

Vibeke :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe...ja gjett om! Kunne vært gøy å fått linket den opp, men den lå vel på det gamle forumet. Tok HELT av!

Vibeke hopper på nye musfordringer med strak arm! Godt jobba :blunke:

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Maiken, dette har jeg vært med på før! Tror det var Pludre som startet den første jeg tok del i!

Det er alltid noe nytt og revolusjonerende som kan sies om mus; derfor er det et evig aktuelt tema som kan dveles ved i all evighet, igjen og igjen og igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

dette er en gammel tråd som jeg fikk opp igjen fordi jeg kjeder meg så meget iblandt alle hår-kuk-puppdebattene

mus ja..hvorfor har d kvinnelige kjønnsorgan fått tilnavnet mus egentlig???

Fitten ligner jo snarere en rose!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mannlig gjest

Mange påstår at de har bollemus og mener å kunne bevise det ved at de har trusene fulle av smuler. Dette er imidlertid feil! Det sikreste beviset på at en kvinne har bollemus er nemlig når den kan syns gjennom bunaden. Så vet dere det jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bollemus....rødmer nesten når jeg tenker på en bemerkning jeg fikk en gang. :oops:

Jeg var ikke mer enn 12-13 år og hadde svømming på skolen. Litt sjenert i rosa badedrakt, prøvde jeg å skjule det meste av kroppen ved bassengkanten. Da kom en en gutt i klassen med følgende kommentar; "Du har jo bollemus jo!" Kommer aldri til å glemme den kommentaren og den følelsen. Jeg ante ikke om det var et komplement eller skjellsord, aller helst ønsket jeg at jeg ikke hadde mus i det hele tatt....

Siden den gang (25 år), kan jeg ikke la være å tenke på den episoden når jeg hører om bollemus.

Lisa-Beth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg fikk definert "Bollemus" en gang og den personen da at det var ei jente med mye underhudsfett på venusberget.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjett om jeg har lurt på det samme!!!

Har studert dette verket, og finner altså ikke linken mot mus :-?

Ok dah, mus uten hale, snute, bein, tenner :o og tilnærmet (!!) uten pels kanskje...

Skmpf...som om MUS er et kosedyr. Ekle lurendreiere av noen gnagere.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom på den vitsen om smuler i trusa som Mannlig Gjest refererer til;

Ei jente kommer til legen for å klage over at trusa hennes er så full av smuler... legen ber henne kle av seg nedentil og undersøker henne lenge og vel... Etterhvert kommer han med følgende kommentar; Det er ikke rart du har smuler i trusa, vet du, du har jo bollemus!

:sjarmor:

Lisa-Beth

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, nei, nei.... ikke en ny musedebatt her a... please :roll:

Jeg har akkurat kommet meg igjen fra Puppetråden til Vibeke og nå dette :cry:

Blir rett og slett for mye for en unkar dette assa :oops:

Bollemus, bankemus, spissmus osv...... vil bare ha mus jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har sagt at det ska'værra lett å værra mann, Kristian :)

Men hvordan var nå dette igjen. Var det slik at de som ikke har en sånn opphøyd venusbergbollemus er de samme som de som har sånn vanlig bankemus?? Eller finnes det en mellomting? Og hva kalles en mellomting?

Kan ikke huske hvor bankebegrepet kom inni bildet heller. Høres nifst ut. Litt sånn Oslo-by-night.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Oslo-by-night ja...Stedet hvor en ellers grå spissmus kan forvandles til en erketøff bankemus. Pass opp!

Så kan bollemusene bare sitte passive på McDonalds og bane seg vei gjennom chipsen.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...