Gjest Deception Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Hvor får man kjøpt produkter fra REN i Norge? Jeg mener å ha lest om en butikk i Oslo, men husker ikke hvilken. Har noen en ide om hvor det kan være?
Tigerlily Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 REN finnes hos Visage Make Up Store i Oslo. De sender vel over hele landet så vidt jeg vet.
instance Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 Kjempeflott! Trodde ikke det var mulig å få tak i produktene i Norge! Nå slipper jeg alt styret med moms og toll og frakt og alt det der! Strålende, tusen takk!
Gjest Deception Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 Mulig jeg er dum, men jeg fikk verken opp enkeltprodukter eller priser på den siden? Jeg mener også å ha lest om en annen norsk side som fører REN, men som sagt: jeg har glemt hvilken det var.
Zest Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 Så vidt jeg vet er Visage eneste som har. Men vet du hva du skal ha er det sikkert bare å ringe eller maile dem, kjempesøte jenter som jobber der. (Servicen blir liksom en helt annen når man ikke handler hos kjedeparfymerier som Esthetique... ) Forøvrig er jeg helt forelsket i REN. Omega 3-serumet derfra tror jeg er det beste hudpleieproduktet jeg har prøvd.
Gjest Deception Skrevet 30. september 2006 #6 Skrevet 30. september 2006 Hva slags produkter anbefales til tørr, litt sensitiv hud? Først og fremst renseprodukter, men etterhvert også andre ting. Lei av Dermalogica!
Zest Skrevet 1. oktober 2006 #7 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har serien for sensitiv hud; Calendula & Arctic Blaccurrant rens - den er helt nydelig, kremete og mild og lukter herlig, Calendula & Omega 3 krem - den er jeg også superfornøyd med nå, men vet ikke om det holder til vinteren. Da har jeg uansett Omega3-serum som jeg kan bruke på dagen også hvis det trengs. Tror denne serien er bra for tørr hud også, men det finnes en spesifikt for tørr hud som jeg ikke har testet. Om kvelden bruker jeg Omega3-serumet, og jeg hadde en tester på Frankincense-kremen også - skal kjøpe for den var nydelig!
Gjest Deception Skrevet 1. oktober 2006 #8 Skrevet 1. oktober 2006 Tusen takk, Zest Jeg har mailet Visage, så får vi se hva de svarer. I første omgang kommer jeg til å kjøpe rensen og sannsynligvis Omega 3-serumet. Bruker du forresten dette serumet alene eller under krem? På kremfronten har jeg både Skin Smoothing Cream og Intensive Moisture Balance, så det holder en stund. Hvis jeg ikke blir hekta, da.
Zest Skrevet 1. oktober 2006 #9 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg bruker stort sett serumet alene, men Frankincense-kremen er en nattkrem, så når jeg får kjøpt meg den kommer jeg til å bruke den over. Jeg byttet også til REN fordi jeg var lei Dermalogica, og så langt er jeg superfornøyd med byttet.
Gjest Deception Skrevet 1. oktober 2006 #10 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg bestilte calendula-rensen fra Hqhair, så får jeg se når Visage svarer om jeg kjøper mer.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #11 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg bestilte calendula-rensen fra Hqhair, så får jeg se når Visage svarer om jeg kjøper mer. ← De er ikke særlig raske til å sjekke mailen...Anbefaler at du ringer i stedet. Er veldig fornøyd med servicen derifra, og ikke minst produktene.
Zest Skrevet 1. oktober 2006 #12 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg bestilte calendula-rensen fra Hqhair, så får jeg se når Visage svarer om jeg kjøper mer. ← Gleder meg til å høre hva du synes.
Gjest Deception Skrevet 1. oktober 2006 #13 Skrevet 1. oktober 2006 De er ikke særlig raske til å sjekke mailen...Anbefaler at du ringer i stedet. Er veldig fornøyd med servicen derifra, og ikke minst produktene. ← Jeg er ikke så gira på å ringe, men får se hvis de ikke svarer raskt nok. Poenget er vel at jeg må få en slags produktbrosjyre før jeg kan bestille.
Zest Skrevet 1. oktober 2006 #14 Skrevet 1. oktober 2006 Hvis du er interessert i info om de ulike produktene står det en del på www.renskincare.com
Tigerlily Skrevet 7. oktober 2006 #15 Skrevet 7. oktober 2006 Nå måtte jeg ha ny hudkrem, så jeg tok turen innom Visage i dag og kikket på produktene. Damen som hjalp meg hadde selv tørr hud (og kikket på huden min og sa, åhå, en person til med like tørr hud som meg ja!) og sverget til REN-serien. Kjøpte fuktighetskrem Phytostimuline Instant Replenishment Moisturiser og rens Zostera Marina Cleansing Milk Wash. Om kremen ikke er nok antar jeg at jeg investerer i et serum å ha under. Var ikke så utrolig dyrt heller, billigere enn Sisleyserien jeg har brukt frem til nå. Ble til sammen 690kr. Så får vi se om forventningene mine blir oppfylt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå