Gå til innhold

Slep på brudekjolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter etter drømmekjolen, men begynte å tenke på dette med langt slep. Det er jo kjempefint når man går opp kirkegulvet, og på bilder. Men hva med festen?

Er det vanlig at man kan kneppe/knyte opp slepet, slik at det blir enklere å danse, eller er det mest vanlig med hempe rundt håndleddet? Hvordan er det med vanlige merker som Pronovias, Demtrios og Maggie Sottero? Har de generelt "smarte" løsninger på dette? Eller blir jeg nødt til å kjøpe en kjole uten slep...?

Kanskje et dumt spørsmål, men jeg lurer sånn ;)

Mvh

Gifteklar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns og det ser pes ut m langt slep. Har sett slep som er "knytt opp" men det syns jeg ihvetfall ikke er noe fint.

Min MS kjole har bare litt slep...ikke mere enn at jeg tror jeg ikke vil bry meg om det. Dvs den ligger litt på bakken bak meg men ikke veldig mye....

Skrevet

Et alternativ er vel kjoler me avtagbart slep? (har sittet og surfet etter kjoler i kvld, og sett at en del har det)

Da kan man vel ha slep i kirka, og ta det av til dansinga?

Skrevet

Jeg synes nok at det er penest om en kan ta av slepet, eller at det er så lite at en greier å la det være der uten å gå rundt å holde det oppe. Ganske enkelt forde jeg synes det ser så stykt ut bakenifra når bruden holder det opp, underskjørtet synes alltid, og baksiden forstyrres av stoffet som ligger i folder "feil vei"

Alle kjoler med slør har vel hempe, og ellers så er det noen modeller med avtagbar, og noen hvor de putter det opp, jeg tror nok avtakbar blir penest.

Skrevet

Avtakbart slep hørtes mest praktisk ut ut ja.... ;) Visste ikke at det fantes heller jeg... Ser etter kjole på finn.no, men det står aldri noe om at slepet er avtakbart/kan knytes opp....

Skrevet
Avtakbart slep hørtes mest praktisk ut ut ja.... ;) Visste ikke at det fantes heller jeg... Ser etter kjole på finn.no, men det står aldri noe om at slepet er avtakbart/kan knytes opp....

Avtagbart slep er kjempelurt! Kjolen er like pen når slepet taes av, og langt slep er ganske tungt.

Har forøvrig min kjole med dette liggende ute på finn.no, så hvis du søker på ordet avtagbart, eller taes av, så bør du få minst ett treff. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...