nostalgia Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 (endret) Noen her som har erfaring med å lage collage på lerret? Jeg har hittil laget det mest på akryl/ akvarell/ vanlig tykt papir, men vil gjerne prøve meg på lerret nå. Skal bruke det sammen med akrylmaling først og fremst. Det jeg lurer på er om noen kan anbefale en god lim osv. Noen som har noen gode tips? Endret 30. september 2006 av nostalgia
Gjest Huldali Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 nå er jeg ekstremt usikker på hvordan det skrives, men det er noe som heter pevalim. Det uttales i hvert fall på den måten
nostalgia Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2006 Ja? Kan man få det kjøpt i hobbyforretninger eller? Takk for svar!
Gjest Kitten Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 PVA- lim, det skal du få kjøpt i kunst/ hobbyforretninger ja.
Gjest Kitten Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Spurte samboern, stikk på maxbo og kjøp trelim! Vanlig trelim er PVA- lim, blir billigere.
nostalgia Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2006 Ja? Supert - da får jeg prøve det! Takk for gode tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå