Gå til innhold

Voldsomme orgasmer hos mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når jeg laster ned private sexopptak har jeg lagt merke til at guttenes orgasmer gjerne er fislete i forhold til jenters. Jeg har også lest flere steder at gutter får mye svakere orgasmer enn jenter. Jeg får derimot kjempeorgasmer. Skikkelige eksplosjoner som gjør det umulig ikke å være svært høylytt og hvor kroppen virkelig rykker til noe voldsomt, de varer nok også en del lenger en normalt. Spesielt hvis jeg får motta passivt. Da klarer jeg å slippe til mere av det. Hva synes dere jenter om det? Jeg vil gjette at dere liker det og kanskje tror det er fordi dere er flinke, men lurer på om det ikke nesten blir litt rart i forhold til andre menn. Kontrasten blir i hvert fall veldig stor hvis gutter flest er som de jeg har sett på nett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært borti et par som tydeligvis fikk veldig kraftige orgasmer, stønnet og skrek og fikk rykninger og hele pakka. Digger det! I motsetning til en eks av meg som jeg nesten måtte spørre om han hadde kommet eller ei. Nesten ingen merkbar reaksjon å se.

Gjest kåt ektemann
Skrevet

Her i huset er det kanskje jeg som får de kraftigste orgasmene, mens fruen er den heldige som får med seg flest av dem.

Det kan variere veldig hvordan jeg kommer, men på sitt beste sitrer det og strammer til i hele kroppen. Fra hodebunnen og helt ned! Det er som om øynene skal moses og ryggmargen sprøytes ut sammen med sæden. Følelsen er så deilig at det knapt kan bli bedre. Det er plent umulig å komme "stille" da!

Men andre ganger kan det gå roligere for seg, f.eks. hvis jeg er sliten, trøtt eller har drukket alkohol. Bare et par glass vin kan utgjøre en stor forskjell, og det kan rett og slett være vanskelig å komme hvis man har drukket en del. Fyll og sex er definitivt oppskrytt!

Skrevet

Det er jo bare fint!

Når sambo får orgasme er det så fint å se på.

Jeg ser at han har det så deilig, og at han nyter det virkelig.

Kjempe deilig å se på ;)

Skrevet

Min ex fikk også veldige orgasmer. Rykninger som bare fy.

=)

Skrevet

Nesten alle mine kjærester har vært musestille og svært rolige under orgasmen. Jeg bråker fælt, hyler, river i ting og bukter på meg, så jeg synes det var litt "flaut" at jeg holdt på som dèt sirkuset mens de bare lå der.. Snakket med den siste x'n min om dette, og han sa at han egentlig hadde lyst å bråke litt han også. Jeg ba han om å gjøre det kroppen lystet, og sa at det tente meg veldig.. Så nå er det fart på sakene! Dessuten er det mange menn som er ekstremt vakre når de får orgasme.. *drømme*

Skrevet

Jeg hadde sex med en som å var musestille.

Jeg hørte han så vidt puste, og måtte spør om han kom :(

Det var kjipe greier, jeg liker en mann som uttrykker seg og klarer å slippe seg løs.

Han kan få så mange orgaske-uttrykk og lyder, bare så lenge det er godt for mannen og han uttrykker det ;)

Skrevet

Dette henger nok sammen med at de fleste menn må være stille når de tar seg en rask en i løpet av ungdomstiden. Derfor er nok de fleste vant til og være stille :>

Skrevet

Hehehe, men når dem er voksne menne, burde de vel ha vokst fra seg dette.

Noen er jo å bare naturlig stille

Skrevet

Kan hende at det er litt sån at mange menn ikke liker å vise følelser også... Jeg er sån, hvertfall. Det er kansje ikke så bra, men det er vansklig å gjøre noe med det :forvirret:

Skrevet

Du vet værtfall hva som er grunnen til at du ikke gjør det..

men hvis du stoler på ei dame (kjæreste, samboer)

Slipper du ikke følelsene løs da heller?

Hvis du vil, kan du jo øve deg litt, men litt mer pusting enn vanlig, eller så lyder som hjelper deg litt på vei.

For min del blir orgasmen å bedre hvis jeg lager lyder ;)

Skrevet

Fioler er røde,

roser er blå.

Hvorfor i hælvete

dikter jeg nå?

Til yme!

Jeg irriterer meg over at du har skrevet feil (hvis ikke du har skrevet det med meningen)

ROSER er røde

fioler er blå :)

Skrevet
Dette henger nok sammen med at de fleste menn må være stille når de tar seg en rask en i løpet av ungdomstiden. Derfor er nok de fleste vant til og være stille :>

Denne forklaringen er tynn synes jeg, jenter bråker vel ikke noe mere på jenterommet de enn hva gutta gjør?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...