Gjest Nude Skrevet 30. september 2006 #1 Skrevet 30. september 2006 Har tenkt å få tak i en leppestift som gjør leppene "nude". Jeg vil ha en som ser natulig ut på. Må man ha heavy øyesminke for å gå med slik leppestift? Jeg kan ikke å legge sotete øyne. Da blir jeg bare seende syk ut... Vet du av en bra leppestift som gjør leppene "nude"?
Gjest Deception Skrevet 30. september 2006 #2 Skrevet 30. september 2006 "Nude" er jo ikke naturlig, men mye blekere enn naturlig. Estee Lauder har en fin lys leppestift i Pure Color-serien. Fargen heter noe med beige.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 30. september 2006 #3 Skrevet 30. september 2006 Er nude leppestift sånn helt lys, hudfarget? I så fall synes jeg du bør finne deg noe annet, det ser ikke bra ut.
Gjest Deception Skrevet 30. september 2006 #4 Skrevet 30. september 2006 Er nude leppestift sånn helt lys, hudfarget? I så fall synes jeg du bør finne deg noe annet, det ser ikke bra ut. ← Jepp, det er det. Jeg er tilbøyelig til å være enig med deg etter endel forsøk selv. Men hver sin smak.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2006 #5 Skrevet 30. september 2006 Tror de forskjellige merkene bruker begrepet -Nude- forskjellig. Det kan jo bety alt fra hudfarget til lys beige/rosa eller rett og slett noe i nærheten av leppefargen din. L'oreal's Glam Shine Sweet Nude er fin, men den er lysbrun/beige. I.D har Wearabel Nude i gloss eller leppestift også mer beige. Mange lip balmer har også farger eller skjær som kan betegnes som nude da de ikke er så fargemettet men ser veldig naturlig ut. (mange alternativer her) Poenget er vel at en Nude leppestift/gloss skal se naturlig ut og gjør den det kan du jo kombinere med all slags sminke. Velger du en mer blek variant som nevnt ovenfor kan du jo være greit å overdramatisere øyensminken litt for effekt.
Gjest Deception Skrevet 30. september 2006 #6 Skrevet 30. september 2006 På utenlandske fora skiller man mellom "nude", som er helt lyst beige/hudfarget, og det man kaller YLBB (Your Lips But Better), som er leppestifter som er i en brunrosa naturlig leppefarge. Er det muligens det sistnevnte trådstarter er ute etter? Jeg er enig med gjesten over i at L'Oreals Glam Shine Cream (de leppestiftene i rund, sølvfarget hylster) i Sweet Nude er veldig fin. YSL har også en kjempefin brunrosa leppestift, tror det er nr. 66.
Gjest gjesta Skrevet 30. september 2006 #7 Skrevet 30. september 2006 Jeg har en i fra Estèe Lauder (1A0 Vanilla Truffle). Det skal litt til før en sånn farge på en leppestift ser fin ut. Man må virkelig ha hvite tenner for at det skal se fint ut når man smiler. Jeg bruker min sjeldent, men det kan være fint hvis man er litt brun i ansiktet og har sotede øyne. Dey kommer mye an på hvordan den blir seendes ut på leppene også. Har du mørke lepper vil det skinne litt igjennom og kan gi en annen type nude-farge enn hva leppestiften egentlig viser. Her er det bare å prøve å feile.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2006 #8 Skrevet 30. september 2006 slik nude? http://rap-rnb-us-actu.ifrance.com/photos/...-block/1/14.jpg dritstygt spør du meg...
Gjest gjesta Skrevet 30. september 2006 #9 Skrevet 30. september 2006 (endret) slik nude? http://rap-rnb-us-actu.ifrance.com/photos/...-block/1/14.jpg dritstygt spør du meg... ← Ja slik. Du behøver ikke gå med det. Er man heldig og har "riktige" hudtoner til denne fargen og samtidig har hvite tenner kan det være fint, men svært få kler det. Endret 30. september 2006 av Bianca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå