Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er han? Har ikke hørt om han før. Den eneste kjendisen jeg ikke visste hvem var.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvem er han? Har ikke hørt om han før. Den eneste kjendisen jeg ikke visste hvem var.

En temmelig kjent forfatter.

Skrevet

ok. leser ikke så mange bøker. så det var nok derfor jeg ikke visste hvem han var.

Skrevet

Aldri sett eller hørt om ham jeg heller, så du er ikke den eneste... ;)

Skrevet

Si meg, er dere tvillinger, speilbilder eller to sider av samme sak? :ler: Nei, forresten, ikke speilbilder, det ser jeg jo. (unnskyld, måtte bare...) ;)

Skrevet

Det er riktg at han er en prisbelønt forfatter, men han er også en astrofysisker. (Er litt usikker på om han er utdannet som det...) Mange barn kjenner ham fra Newton, der han fortalte om fenomener på stjernehimmelen.

Skrevet
Si meg, er dere tvillinger, speilbilder eller to sider av samme sak?  :ler: Nei, forresten, ikke speilbilder, det ser jeg jo. (unnskyld, måtte bare...) ;)

Hehe, vel jeg er jo faktisk opprinnelig fra Sørlandet, som fiesta, så... :overrasket:

Skrevet

Det er jo først nå han snart gir ut en skjønnlitterær bok da, de andre bøkene han har skrevet er faglitteratur. Så det er vel ikke så rart at mange ikke har hørt om ham.

Skrevet

Fant just ut at en av mine pensumbøker er tilfeldigvis skrevet av Eirik Newth.. og det etter jeg så på skal vi danse...

Hm, kanskje begynne å lese pensum snart?? :sjenert:

Skrevet (endret)

Eirik er kjempetøff :)

Har vært på noen foredrag med ham, han er kjempeengasjernede.

Har fulgt med på bloggen hans et års tid også: http://www.newth.net/eirik/

Nå hander det jo litt om dansinga der, men han skriver mye artig ellers og.

Endret av Grooo
Skrevet
Aldri sett eller hørt om ham jeg heller, så du er ikke den eneste...  ;)

Godt at det ikke bare er meg.

Skrevet

Er han ikke programleder på NRK P2s Verdt å vite som går på hverdager kl 12??Synes jeg har hørt navnet hans i en sammenheng, og lurer på om det er på radioen jeg har hørt det?? :klø:

Skrevet
Eirik er kjempetøff :)

Har vært på noen foredrag med ham, han er kjempeengasjernede.

Det kan jeg skrive under på!

Skrevet

Jeg heier på Eirik jeg! Han er den eneste som har noe i hodet ved siden av å ikke ha det i beina :ler: Og så er han morsom og ikke selvhøytidelig.

Men jeg håper det går bedre med fotarbeidet etter hvert!

Det sier litt om hvem som blir definert som kjendiser; Sangere, tv/reality-deltagere, sportsutøvere. Mens intellektuelle folk ikke er "interessante". Sier vel litt om et heller labert "Se og Hør" nivå på folk, vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...