Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 29. september 2006 #1 Skrevet 29. september 2006 Takktakk Alyx! Nå får ikke jeg sove mer i natt http://virgindigital.com/wallpapers/virgin...tal1280x960.jpg (vet den lå i andre tråden, men det blir så rotete og jeg føler meg organisert i dag)
Sin Skrevet 29. september 2006 #2 Skrevet 29. september 2006 Alice in chains Scissor sisters Matchbox 20 Guns n roses Eagles
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 29. september 2006 #3 Skrevet 29. september 2006 (endret) The White Stripes Eels The Sex Pistols The Rolling Stones Scissor Sisters Corner Shop Groillaz Manic Street Preachers Guns'n Roses Matchbox 20 Alice in chains Eagles Smashing pumpkins Foreløpig Endret 29. september 2006 av nisse
Vendie Skrevet 29. september 2006 #4 Skrevet 29. september 2006 (endret) Rolling Stones Smashing Pumpkins Whitesnake Garbage Red hot chili peppers Crowded house Seal Endret 29. september 2006 av Vendie
Gjest Alyx Skrevet 29. september 2006 #5 Skrevet 29. september 2006 Synd man ikke får fasiten på denne sånn med en gang, men det ligger noen fasiter å slenger rundt på webben hvis man søker
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 29. september 2006 #6 Skrevet 29. september 2006 Gult er lurt ja! Det er HEMMELIG! Vi får se etter fasiten når det blir for galt (eller før hvis vi jukser høhø) Nei vettuhva, vi glemmer heller guleskrifta for denne var vanskelig egentlig! Er det beachboys som vaser der borte til høyre med surfebrettene sine?
Vendie Skrevet 29. september 2006 #7 Skrevet 29. september 2006 Ok, da driter vi i gulskrifta. Kan det lilla huset være deep purple?
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 29. september 2006 #8 Skrevet 29. september 2006 The White Stripes Eels The Sex Pistols The Rolling Stones Scissor Sisters Corner Shop Groillaz Manic Street Preachers Guns'n Roses Matchbox 20 Alice in chains Eagles Smashing pumpkins Whitesnake Garbage Red hot chili peppers Crowded house Seal Deep purple Det er jeg meeeget sikekr på ja (sorry jeg hermer det dere skriver men de må jo være samlaaa)
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 29. september 2006 #9 Skrevet 29. september 2006 The White Stripes Eels The Sex Pistols The Rolling Stones Scissor Sisters Corner Shop Groillaz Manic Street Preachers Guns'n Roses Matchbox 20 Alice in chains Eagles Smashing pumpkins Whitesnake Garbage Red hot chili peppers Crowded house Seal Deep purple Det er jeg meeeget sikekr på ja (sorry jeg hermer det dere skriver men de må jo være samlaaa) Kan flyene være jefferson airplane?
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 29. september 2006 #10 Skrevet 29. september 2006 Nå vet ikke jeg hva floyd betyr, men kan det bety tåkete? For det er en rosa tåkete fyr rett ved alice
~Bridezillah~Killah~ Skrevet 29. september 2006 #11 Skrevet 29. september 2006 The White Stripes Eels The Sex Pistols The Rolling Stones Scissor Sisters Corner Shop Groillaz Manic Street Preachers Guns'n Roses Matchbox 20 Alice in chains Eagles Smashing pumpkins Whitesnake Garbage Red hot chili peppers Crowded house Seal Deep purple Det er jeg meeeget sikekr på ja (sorry jeg hermer det dere skriver men de må jo være samlaaa) Kan flyene være jefferson airplane? ← B52s (flytype og band) Led Zeppelin (bly-luftskip) Police Iron Maiden Talking Heads (TV-skjermene) Hole Cowboy Junkies
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 29. september 2006 #12 Skrevet 29. september 2006 Den rotta på tur da? Og trebakken bak?
~Bridezillah~Killah~ Skrevet 29. september 2006 #13 Skrevet 29. september 2006 Nine Inch Nails (på asfalten like ved) Eminem (M&M) Green Day (kalenderen) Cranberries U2 og Bee Gees (på hushjørnet ved Talking Heads) Crowded House Nisses forslag om Pink Floyd er feil. Det skal være Blur
~Bridezillah~Killah~ Skrevet 29. september 2006 #14 Skrevet 29. september 2006 Og trebakken bak? ← Cypress Hill
~Bridezillah~Killah~ Skrevet 29. september 2006 #15 Skrevet 29. september 2006 Blues Brothers Zombie Pixies Madonna Yellowman Doors (Hjørnet av huset bak til venstre) The Cult (eller er det Manic street Preachers?)
Vendie Skrevet 29. september 2006 #18 Skrevet 29. september 2006 50 cent Queen Radiohead Blondie Iron maiden Lemonheads
~Bridezillah~Killah~ Skrevet 29. september 2006 #19 Skrevet 29. september 2006 Skal vi se... Garbage Beach Boys Deep Purple Radiohead Pink (himmelen) Blondie (med tyggis på balkong til venstre) Snekkerne oppe til høyre = Carpenters
Gjest Gjesta Skrevet 29. september 2006 #20 Skrevet 29. september 2006 Blur (han mannen med rosa skjort i høyre bildekant)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå