mee mee Skrevet 29. september 2006 #1 Del Skrevet 29. september 2006 morro med shoppe dagbok! har ikke kjøpt så veldig mye i det siste for det har vært så hektisk, men jeg skal prøve å lete det opp http://www.bianco.com/collection/viewer.as...age=3&style=b11 disse skoene kjøpte jeg, men kjøpe for små så kjøpte jeg ett par sko fra dinsko, litt kule, var i bronsje farge. finner ikke bilde av de på siden og en cardigan fra mango, men finner heller ikke den på siden... jo, så kjøpte jeg en slik øyenskygge base fra artdeco, den likte jeg godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 29. september 2006 #2 Del Skrevet 29. september 2006 Så fine ballerinas du kjøpte deg! Gratulere med ny dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 29. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 29. september 2006 takk slik dagbok liker jeg! kommer til å følge din dagbok flitting! men hvor ble det av den andre du hadde? slettet den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 29. september 2006 #4 Del Skrevet 29. september 2006 Ja, jeg slettet den, da ting som skjedde da forandret livet mitt veldig. Nå er det helt annerledes, og kanskje kommer jeg med en vanlig dagbok etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 3. oktober 2006 #5 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det er så gøy å sjå i andre sine shoppingdagbøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 4. oktober 2006 disse to har jeg kjøpt! masken gjorde håret mitt så mykt! SCG måtte jeg ha for den gamle ble tom.. redken all soft heavy cream SCG fra dermalogica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 5. oktober 2006 noe jeg trenger en et sort skjørt som både er tøft og klassisk, som kan brukes til hverdags og fest.. noen som kan gi meg litt tips? trenger også en sort litt liten klassisk veske.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 6. oktober 2006 var på en liten handletur i går kjøpte noe ala denne, bare uten slik sløyfe, så var den brun og svart og puffermer skjorte singlet for å ha under: singlet og disse jeansene på side 4 jeans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 6. oktober 2006 #9 Del Skrevet 6. oktober 2006 Kule jeans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 6. oktober 2006 Kule jeans! ← takk! de satt skikkelig fint og! jeg som hatet cubus før, men nå begynner de å få ganske mye fint der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. oktober 2006 #11 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har den samme jeansen, kjempedigg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 6. oktober 2006 #12 Del Skrevet 6. oktober 2006 Har de den i xs tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. oktober 2006 #13 Del Skrevet 6. oktober 2006 Har de den i xs tro? ← 34 var det minste jeg fant ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. oktober 2006 #14 Del Skrevet 6. oktober 2006 takk! de satt skikkelig fint og! jeg som hatet cubus før, men nå begynner de å få ganske mye fint der.. ← Har funnet noen kule bukser der, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 6. oktober 2006 34 var det minste jeg fant ihvertfall. ← ja, det minste jeg fant også.. men den er litt trang rundt midja, så skal klippe den litt opp på siden og sette inn trekanter. men ellers satt den som ett skudd, og jeg som kun finner en bukse i året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 6. oktober 2006 #16 Del Skrevet 6. oktober 2006 Kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. oktober 2006 #17 Del Skrevet 6. oktober 2006 men den er litt trang rundt midja men ellers satt den som ett skudd, og jeg som kun finner en bukse i året ← Veldig enig i dette. Men fine buksa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 11. oktober 2006 kjøpte meg enda en bukse på cubus i går! bare at denne var svart/grå med glidelås på baklommene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 30. desember 2006 #19 Del Skrevet 30. desember 2006 Godt nyttår til deg og dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 31. desember 2006 #20 Del Skrevet 31. desember 2006 Godt Nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå